اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

پایگاه های مقاومت بسیج بهترین عامل بازدارندگی در مقابل هجمه‌های دشمن است

پایگاه های مقاومت بسیج بهترین عامل بازدارندگی در مقابل هجمه‌های دشمن است
سردار بهمن ریحانی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج امروز یک بستر و بهترین عامل بازدارندگی در مقابل هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تربیتی و علمی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی امروز در حاشیه افتتاح جشنواره اسوه، انتخاب و معرفی پایگاه‌های برتر بسیج اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج با کمک و همراهی مردم، از ابتدای پیروزی انقلاب نقش بسیار مهم و بی بدیلی در تثبیت، پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب در همه موضوعات ایفا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: پایگاه های مقاومت بسیج از ابتدای انقلاب در موضوعات جذب، آموزش و سازماندهی مردم محلات در بستر های مختلف دفاعی و امنیتی تلاش کرده و چشمان بینا و گوش شنوای مردم و محلات در سطح جامعه بوده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: در مباحث تعلیم و تربیت برای ایجاد یک نظام تربیتی درست در محله خدمت کردند و همچنین در مباحث انتظامی و امنیت مردم در محلات با گشت اطلاعاتی و عملیاتی امنیت نسبتاً پایداری را ایجاد کردند.

,

, ,

سردار ریحانی بیان داشت: امروز همان طور که در این نمایشگاه می بینیم بخش زیادی از پایگاه‌های مقاومت در بحث اشتغال، تولید و سازندگی اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام داده اند.

,

وی ادامه داد: در مباحث علمی نیز امروز شاهدیم بخش زیادی از سکوهای المپیادهای علمی توسط همین عزیزان بسیجی در سطح کشور و خارج از کشور فتح شده است.

,

سردار ریحانی افزود: در بحث محرومیت زدایی، گروه های جهادی که در همه اتفاقات و حوادث طبیعی و غیر طبیعی از جمله سیل، زلزله و... گروه‌های جهادی به کمک مردم شتافتند و نقش بسیار مهمی در مباحث امدادرسانی، مسکن و حل مشکلات ایفا کردند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: در مباحث اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی نیز بسیجیان همواره درخشیده اند و نقش آنها را در این نمایشگاه می توان دید.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز پایگاه های مقاومت بسیج یک نقش بازدارندگی در مقابل هجمه های دشمن در تمام زمینه ها ایفا کرده است.

,

, ,

سردار ریحانی بیان داشت: پایگاه های مقاومت بسیج امروز یک بستر و بهترین عامل بازدارندگی در مقابل هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تربیتی و علمی هستند.

وی تصریح کرد: در بحث بیماری کرونا نیز پایگاه های مقاومت از همان ابتدا در ضدعفونی کردن محلات مکان های عمومی و واکسیناسیون به صورت شبانه روز تلاش بی بدیل در مبارزه با این بیماری منحوس داشتند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: امروز به حمد خدا می توانیم بگوئیم بسیج در محلات فعال، پویا و زنده است و با کمک مردم و توسط مردم توانسته بر بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مسلط شود.

 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه