اخبار داغ

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش البرز:

سرگرمی‌ای که به مهارت تبدیل شود، قابل دفاع است

سرگرمی‌ای که به مهارت تبدیل شود، قابل دفاع است
سردار فتح‌اللهی گفت: ما یک بار برای زندگی کردن فرصت داریم و نمی‌توانیم عمرمان را چک‌نویس و مجدد بازنویسی کنیم؛ اوقات فراغت باید شما را دارای یک مهارت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی در کانون شهید فهمیده کرج در جمع حاضرین گفت: برای موفقیت در همه کارها باید خدا را اصل قرار دهیم تا سعادتمندی رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: انسان های زنده، کسانی هستند که همرنگ محیط نمی شوند، بنابراین برای تصمیم گیری در امور ابتدا فکر می کند و سپس با اصل قرار دادن خداوند، تصمیم می گیرند.
,
 
,
فتح اللهی افزود: در اسلام چیزی به نام تعطیلی وجود ندارد و مومن باید همیشه فعال بوده و برای زندگی خود برنامه داشته باشد.
,
 
,
معاون پرورشی آموزش و پرورش تصریح کرد: متاسفانه فرهنگی در کشور باب شده که شادی باید حتما با گناه همراه باشد در صورتی که تفریح شاد، نه ضد لذت و نه ضد خداست.
,
 
,
فتح اللهی گفت: ما یک بار برای زندگی کردن فرصت داریم و نمی توانیم عمرمان را چک نویس و مجدد بازنویسی کنیم، باید از ذره ذره عمرتان لذت بدون گناه ببرید، لذتی که شما را به سعادت برساند.
,
 
,
وی ادامه داد: اوقات فراغتی را انتخاب کنید که سعادت دنیا و آخرت شما را تضمین کند و هرگاه از مسیر حق دور شدید حتما به خودتان تذکر دهید.
,
 
,
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان افزود: خداوند اسباب لذت را در دین آفریده است و این لذت شما را به تعالی می رساند، برخی از لذت ها آسیب زننده هستند که باید از آنها دوری جست.
,
 
,
فتح اللهی تاکید کرد: لذتی را برای اوقات فراغت تعریف کنید که بر مبنای اسلام و خدا باشد، لذتی که باعث آسیب رساندن به شما و جامعه نشود.
,
 
,
وی ادامه داد: اوقات فراغت باید طوری هدف گذاری شود که در عین اینکه استعداد شما را کشف می کند به مرور شما را دارای یک مهارت کند، وقتی تفریح به مهارت تبدیل شد، قابل دفاع است.
,
 
,
معاون پرورشی اوقات فراغت در خاتمه خاطرنشان کرد: ما طرفدار اوقات فراغت هستیم هر چقدر ما در زمینه اوقات فراغت کوتاهی کنیم، دشمن هزینه میلیاردی می کند، بنابراین زمان سرگرمی را دریابیم تا گرفتار هجمه های دشمن نشویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه