اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه خبرداد؛

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره پایگاه‌های اسوه در کرمانشاه

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره پایگاه‌های اسوه در کرمانشاه
ابوذر انوری گفت: نمایشگاه و جشنواره پایگاه‌های اسوه در راستای ارائه دستاوردهای پایگاه مقاومت برای اولین بار در کرمانشاه با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در پارک شاهد آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در راستای انتخاب و معرفی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برتر کرمانشاه اولین دوره نمایشگاه و جشنواره ‌شهرستانی پایگاههای اسوه در محورهای مختلف انتخاب و معرفی پایگاه های برتر برادران و خواهران، ارائه دستاوردهای پایگاه های مقاومت در نمایشگاه و انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر رده‌ها در این شهرستان برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ابوذر انوری در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در راستای ارائه دستاوردهای پایگاه مقاومت برای اولین بار در کرمانشاه با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در پارک شاهد آغاز به کار کرد.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه افزود: این نمایشگاه از دستاوردهای ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات که از جنس مردم هستند بر پا شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۴ روز ابتکارات، خلاقیت ها و شور و نشاط در قالب ۲۰۰ غرفه به نمایش گذاشته می شود.

,

سرهنگ انوری گفت: دستاوردهایی حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، محرومیت زدایی و ... با هدف تحقق محله اسلامی در این نمایشگاهها به نمایش گذاشته شده است که در این راستا به همکاری دستگاه‌ها و استانداری نیاز است تا محله ای امن داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه بیان داشت  در پایان پایگاه‌های برتر این غرفه ها به عنوان الگو معرفی و از آنها تقدیر بعمل می آید.

,

گفتنی است نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه از امروز به مدت ۴ روز از ساعت ۹ نا ۱۲ و بعداز ظهر ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم مردم باز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه