اخبار داغ

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبرداد؛

نصب ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های کرمانشاه

نصب ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های کرمانشاه
محمدرضا عباسی از نصب ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های کرمانشاه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت:  از دو هزار و ۲۰۰ نانوایی در یک هزار و ۵۰۰ نانوایی سطح استان، دستگاه کارتخوان هوشمند نصب شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: به منظور نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در باقی نانوایی ها کدهای مالیاتی و کدپستی و... نیاز است که البته نصب این دستگاه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از نظر اجرای طرح  یارانه نان استان کرمانشاه جز بهترین استانها است، افزود: اکنون این طرح در مرحله آزمایشی قرار دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: درحال حاضر آنلاین از طریق درگاه بانک عامل امکان اطلاع از فعالیت یا تعطیلی نانوایی ها وجود دارد، همچنین آرد فروشی با تطبیق میزان پخت و موارد استفاده از دستگاه کارتخوان مشخص می شود.

عباسی تصریح کرد: مردم در نانوایی ها حتما از دستگاه های کارت خوان هوشمند استفاده کنند و از پرداخت نقدی یا پرداخت توسط سایر دستگاه های کارتخوان که ممکن است در برخی نانوایی ها همچنان نصب شده، بپرهیزند.

وی عنوان کرد: نصب دیگر دستگاه های کارتخوان در کنار این دستگاه مانع از دریافت اطلاعات دقیق نانوایی ها می شود.

عباسی با تاکید بر اینکه اجرای طرح هدفمندی آرد سبب جلوگیری از فروش آرد می شود، گفت: در حال حاضر محدودیتی از نظر میزان عرضه نان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: بر اساس اطلاعات دستگاه های کارتخوان هوشمند ، عملکرد نانوایی ها سنجیده می شود و تنها از موارد مشکوک بازرسی خواهد شد که البته این موضوع سبب می شود نانوایان کمتر مرتکب تخلف شوند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه درباره وضعیت تامین کالاهای اساسی گفت: درحال حاضر کمبودی از نظر تامین کالاهای اساسی در سطح استان کرمانشاه وجود ندارد.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای به صورت متمرکز کالاهایشان را تامین موجودی می کنند با این حال از نظر تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد بلکه این اقلام در انبارها موجود است.

عباسی گفت: طی روزهای گذشته اگرچه قیمت گوشت قرمز کاهش یافته اما نرخ گوشت مرغ نسبت به قبل افزایش یافته هرچند که همچنان کمتر از نرخ تعیین شده توسط دولت است.

وی عنوان کرد: قیمت نهاده های دامی قدری افزایش یافته با این حال از بنادر مقداری از نیاز دامداران و مرغداران به جو، ذرت، سویا تامین می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه