اخبار داغ

استاندار مازندران:

نمایندگی استانداری در غرب مازندران راه‌اندازی شود/ انتقاد از عملیاتی‌نشدن راه دسترسی نوشهر-کجور

نمایندگی استانداری در غرب مازندران راه‌اندازی شود/ انتقاد از عملیاتی‌نشدن راه دسترسی نوشهر-کجور
محمود حسینی‌پور خواستار راه‌اندازی هرچه زودتر نمایندگی استانداری غرب مازندران برای تسهیل در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته‌های مردم این منطقه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور شنبه شب در آیین معارفه سرپرست فرمانداری نوشهر افزود: امروز در مازندران یک مجموعه مدیریتی منظم و خوبی شکل پیدا کرده و در سایه انسجام رویه و وفاق، مسابقه و میدان رقابت برای توسعه این استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه فردا با همراهی ۵۰ مدیر کل و معاونین استانداری در چالوس حضور پیدا خواهیم کرد و یقینا این رویکرد دولت گامی برای تحقق عدالت محوری است.

حسینی پور با اشاره به ظرفیت های زیرساختی متعدد نوشهر نظیر برخورداری از بندر ، فرودگاه ، گمرک و نیز همسایگی با جنگل و دریا خاطرنشان کرد : متاسفانه این شهرستان با قدمت بالا به تناسب ظرفیت های موجود رشد و توسعه پیدا نکرده و این مساله باید جای پرسشی برای فرماندار جدید این شهرستان باشد و علت آن را جویا شود.

استاندار مازندران با انتقاد از عملیاتی نشدن راه دسترسی مستقیم نوشهر - کجور گفت که این طرح جز مصوبات دولت های گذشته به طول حدود ۴۰ کیلومتر در سال ۱۳۸۵ بوده که متاسفانه اجرایی نشد و باید مورد پی گیری قرار گیرد.

حسینی پور با اظهار آنکه راه نقش بسیار اساسی در توسعه هر منطقه ای دارد، افزود : بخش کجور با فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله، برخورداری از توانمندی های حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری متاسفانه راه دسترسی مناسب ندارد و همین عامل باعث مهاجرت روستائیان از آن بخش به شهر و حاشیه شهرها شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: این در حالی است که نوشهر بر خلاف دیگر شهرهای استان از ظرفیت های منحصربفردی برخوردار است و فرماندار جدید باید احیای این ظرفیت ها را اولویت نخست کاری خود قرار دهد و فرمانداران باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

حسینی پور با بیان اینکه برای ارتقا، توانمند سازی فعالیت های اقتصادی، تجاری،صنعتی، گردشگری در این منطقه برنامه داریم اظهار داشت: نوشهر نیاز به ایجاد ظرفیت ندارد و فقط باید احیا شود.

وی با بیان اینکه امروز سیاست ما توسعه فعالیت تجاری با کشورهای سی آی اس است، گفت:به این مهم توجه داشته باشند. یکی از بنادری که می تواند بسیار نقش موثری را داشته باشد بندر نوشهر است و همه باید به کمک فرماندار نوشهر بیایند و این شهر را به هاب تجاری مازندران تبدیل کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در نقطه مرکزی گردشگری وجود دارید اما بافت نوشهر هنوز گردشگری نیست، گفت: با ایجاد المان شهری در نوشهر گردشگران را متوقف و در این مسیر درآمد داشته باشید.

وی همچنین با اشاره به برخورداری نوشهر از راه های آبی، هوایی و زمینی بر لزوم همکاری و تبادلات تجاری با کشورهای همسایه تاکید کرد.

استاندار مازندران خواستار راه اندازی هرچه زودتر نمایندگی استانداری غرب مازندران برای تسهیل در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های مردم این منطقه شد تا مدیران کل بتوانند هفتگی در این شهرستان حضور یابند و از نزدیک با مشکلات و خواسته های مردم آشنا و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

در پایان این مراسم از تلاش های سعید یزدانی فرماندار نوشهر قدردانی و رستم زرودی بعنوان سرپرست فرمانداری نوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه