اخبار داغ

دبیر مجمع معلمان انقلابی استان اردبیل:

مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل تشکیل می شود

مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل تشکیل می شود
دبیر مجمع معلمان انقلابی استان اردبیل از تشکیل اولین نشست رسمی مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان در اردبیل خبرداد و گفت: در این مجمع نظرات و راهبردهای فرهنگیان دغدمند در رابطه با تعالی نظام تعلیم و تربیت جمع اوری و به مسئولین کشوری جهت تصمیم سازی ارسال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، سید محمد لطیفی مسئول بسیج فرهنگیان استان اردبیل و دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری اولین مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان در اردبیل خبرداد و گفت: این مجمع با هدف جمع نخبگان علمی و فرهنگی و همه دغدمندان به نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت موضوع تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

,

لطیفی با بیان اینکه آموزش و پرورش مرجع تاثیرگذاری اجتماعی و عامل پیشرفت کشور است،به برگزاری کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: به همین منظور اولین مجمع معلمان انقلاب اسلامی در استان ها راه اندازی می شود تا با جمع آوری ایده ها و پیشنهادات معلمان نخبه و دغدغمند در راستای شکوفایی و تعالی تعلیم و تربیت کشور، راهبردها و راهکارهای عملیاتی استحصا و جمع بندی شده تا در کنگره ملی که با مسئولین کشوری مرتبط برگزار خواهد شد ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

,

وی به کارکردهای مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این مجمع در واقع بهترین بستر امن و هوشمند برای طرح دغدغه ها، طرح مسائل و ارائه راهکار است.

,

,

, ,

دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به اهداف این مجمع انقلابی اشاره کرد و گفت: کمک به ارتقا اثربخشی و افزایش کارآمدی در نظام تعلیم و تربیت، جریان سازی و مشارکت در توسعه همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، بسط و اعتلای فرهنگ عمومی و زمینه سازی برای اقتدار و مرجعیت علمی و تکوینی تمدن ایرانی و اسلامی، تحکیم وحدت ملی در بستر تعلیم و تربیت، ، مقابله با جریانات و نحله های نفوذی و انحرافی از جهت جهاد تبیین، زمینه سازی برای انعکاسنظرات،دیدگاهها و پیشنهاداتسازنده تمامی معلمان  ایران اسلامی در جهت اصلاح قوانین، رویه ها و برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش، مشارکت فکری و عملی برای ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش در تمامی ابعاد و ساحت های تربیتی، شناسایی، توانمندسازی و معرفی معلمان مربیان و مدیران  و مدیران دلسوز، کارآمد و انقلابی در کنار کمک به کادرسازی و تامین شبکه مدیریتی ابروزارتخانه آموزش و پرورش از درون وزارتخانه در تمام سطوح از جمله اهداف تشکیل مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل است.

,

لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود به سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: کانون های بسیج فرهنگیان در سطح شهرستان اردبیل و نواحی تابعه در راستای تحقق تحول در نظام تعلیم و تربیت حرکت می کنند.

,
وی به ساختار معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اولین مجمع استانی با حضور ۱۵۰نفر از فرهنگیان خلاق و متفکر و صاحب ایده و دغدغمند به نظام تعلیم و تربیت و اعضای هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان فردا خانه معلم اردبیل برگزار خواهد شد.
,
 
,

دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود به کمیسیون های این مجمع تازه تاسیس اشاره کرد و گفت: کمیسیون منابع انسانی، اداری و پشتیبانی، کمیسیون تشکل های انقلابی، کمیسیون عدالت آموزشی، کمیسیون فعالیت های ورزشی، تربیت بدنی و سلامت، کمیسیون محتوای آموزشی و کمیسیون شان و منزلت فرهنگیان شاغل و بازنشسته از جمله کمیسیون های مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل است.

,

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این مجمع فکری و مشورتی بدون توجه به جناح و حزبی تنها در راستای تحول و تعالی نظام تعلیم و تربیت و ارائه رهکار و راهبرد برای مسئولین کشوری جهت تصمیم سازی راه اندازی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه