اخبار داغ

مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت در دهستان پشتکوه ساری

اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت در دهستان پشتکوه ساری
عادل الندانی از اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت قرارگاه محرومیت زدایی‌پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای مالخواست از دهستان محروم پشتکوه بخش چهاردانگه شهرستان ساری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل الندانی در گفت‌وگو با بلاغ، از اجرای مرحله دوم طرح‌ جامع سلامت این قرارگاه در دهستان پشتکوه خبر داد.

وی گفت: در این مرحله متخصصینی در حوزه های ارتوپد، کاردرمانی، متخصص داخلی، روانشناس، کودکان و نوجوانان، رژیم درمانی و تغذیه، آنکولوژی و خون و زنان و زایمان برای ویزیت و درمان به این روستا اعزام‌ شدند.

مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا بیان کرد: با مشارکت داروخانه‌ی دکتر مسعودی نیا توانستیم یک داروخانه‌ی سیار نیز در حین اجرای این طرح فعال نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,



الندانی در ادامه افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از جامعه ی هدف در این روستا مورد ویزیت تخصصی و درمانی قرار گرفتند. این اولین روستای هدف سطح یک قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا که مرحله دوم طرح جامع سلامت در آن برگزار شد، است.

مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا ضمن اشاره به این موضوع که این طرح با همراهی و همگامی گروه تخصصی پزشکی همت عالی، بسیج سازندگی سپاه کربلا، دانشگاه علوم پزشکی مازندران،معاونت بهداشت و درمان سپاه کربلا، شبکه بهداشت شهرستان ساری و بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا برگزار شد اظهار داشت: در مرحله بعدی این طرح نیز متخصصینی در حوزه دندانپزشکی نیز در این روستا‌ها اعزام خواهند شد.


الندانی در پایان ضمن تقدیر از پزشکان مرکز درمانی دهستان پشتکوه و بهورز روستای مالخواست و اعضای شورای اسلامی و اهالی این روستا که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه گذاشتند، اظهار داشت: طرح جامع سلامت و درمان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا به فضل خداوند، همت و مشارکت دست‌اندرکاران این حوزه در سطح چند نقطه‌ی محروم دیگر استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه