اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ضرورت هوشیاری نیروهای نظارتی برای حفظ سرمایه‌های کشور/ مسئله پیشگیری و نظارت از پیگیری‌ها مهمتر است

ضرورت هوشیاری نیروهای نظارتی برای حفظ سرمایه‌های کشور/ مسئله پیشگیری و نظارت از پیگیری‌ها مهمتر است
آیت‌الله عبادی با تأکید بر ضرورت بیدار و هوشیاری نیروهای نظارتی برای حفظ سرمایه‌های کشور، گفت: باید با نظارت‌های قوی مانع از این شویم که یک مسئول به‌عنوان سرمایه کشور مسیرش را اشتباه برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار رئیس و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار کرد: دادگاه هایی ویژه برای برخی از صنف های خاص چه به دلیل تخصص ها و چه بخاطر اینکه افکار عمومی نسبت به جایگاه نیروهای مسلح و روحانیون آسیب نبیند، ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از خصوصیات کار شما با نیروهای مسلح این است که آنها باید در حیطه کار خود قانوندان و هم قانونپذیر باشند لذا کار شما سهل‌تر از مشابه کاری است که در صنوف مختلف دیگر است. شما مخاطبان خود را به خوبی می توانید از این جهت توجیه کنید.

,

وی ادامه داد: مسئله پیشگیری و نظارت که از رسالت های سازمان قضایی نیروهای مسلح است بسیار ارزشمند می باشد چون هم به نفع خود نیروهای مسلح و هم به نفع کشور است.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه در جامعه و کشور بسیار هزینه می شود تا فردی مسئول شود و این سرمایه کشور است، تصریح کرد: اگر نظارت ها که ریشه آن دوستی و دلسوزی است بر مدیران قوی باشد مانع از خطای آنان خواهد شد و موجب حفظ فرد و شخصیت او در جایگاهش می شود.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: تساهل و تسامح در نظارت ها فرد را تشجیع(دلیر کردن) به خطا می کند و همانطور که بارها مشاهده کردید آدم خجالت می کشد که یک مسئول از کشور فرار می کند یا در دادگاه محاکمه می شود، این بسیار بد است که بخاطر عدم نظارت درست هم سرمایه مردم و هم شخصیت خود آن مدیر ضایع شده است.

,

وی در ادامه افزود: باید با نظارت های قوی مانع از این شویم که یک مسئول به عنوان سرمایه کشور مسیرش را اشتباه برود بنابراین مسئله پیشگیری و نظارت خیلی از پیگیری‌ها مهمتر است همانطور که بهداشت از درمان بهتر است چون هم خود آن مدیر و هم سرمایه جامعه حفظ می شود.

,

آیت الله عبادی گفت: امیدواریم همه مسئولانی که جنبه نظارتی دارند این بیداری و هوشیاری را برای حفظ سرمایه های کشور داشته باشند.

,

 

,

پیشگیری از وقوع جرم از رسالتهای سازمان قضایی نیروهای مسلح است

, پیشگیری از وقوع جرم از رسالتهای سازمان قضایی نیروهای مسلح است, پیشگیری از وقوع جرم از رسالتهای سازمان قضایی نیروهای مسلح است,

محمدحسین محمدپور، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی نیز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: در اکثر کشورهای دنیا در سیستم ها داگاه ها و مراجع تخصصی وجود دارد که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز سازمان قضایی نیروهای مسلح یکی از مراجع تخصصی است.

,

وی در ادامه گفت: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح در زمینه آموزش و پیشگیری از وقوع جرم است و در این راستا با نیازسنجی آموزشی در سطوح و تخصص های مختلف دوره های آموزشی برگزار می شود.

,

محمدپور افزود: یکی دیگر از رسالت های سازمان قضایی نیروهای مسلح را نظارت بر زندان ها و یگان ها است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه