اخبار داغ

سرپرست شهرداری کرج:

تخلف مالک، ساکنان ۴۰ خانه ناایمن حسن‌آباد کرج را گرفتار کرد/ ارائه تسهیلات بانک مسکن و کمیته امداد به ۵ بلوک برای اجاره‌خانه

تخلف مالک، ساکنان ۴۰ خانه ناایمن حسن‌آباد کرج را گرفتار کرد/ ارائه تسهیلات بانک مسکن و کمیته امداد به ۵ بلوک برای اجاره‌خانه
منوچهر غفاری گفت: بانک مسکن و کمیته امداد مبلغی را در قالب تسهیلات به ساکنان خانه‌های حسن آباد خواهند داد تا آنها بتوانند واحدی را اجاره کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه آمار خانه های ناایمن در شهر زیاد است، طی گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: اغلب ساختمان هایی که سابقه ساخت آنها به ۳۰ سال می رسد ناپایدار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
منوچهر غفاری به افزایش احتمالی آمار ساختمان های ناایمن اشاره کرد و افزود: ساکنان ساختمان حسن آباد در یک مدرسه اسکان و شرایط رفاهی نسبی برای آنها فراهم شده است، البته تصمیماتی برای آنها گرفته می شود.
,
 
,
وی در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن و کمیته امداد مبلغی را در قالب تسهیلات به ساکنان خانه های حسن آباد خواهند داد تا آنها بتوانند واحدی را اجاره و ساختمان ناایمن فعلی را تخلیه کنند چرا که کارشناسان آن را ناپایدار می دانند.
,
 
,
غفاری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد خانه های حسن آباد وضعیتی مشابه ساختمان مذکور دارند، تصریح کرد: متاسفانه حیدرآباد، حصارک، اکبرآباد، حسین آباد و اخترآباد و مناطق دیگر کرج هم با این معضل روبرو هستند. 
,
 
,
وی ایمن سازی ۵ بلوک را وظیفه مالک دانست و گفت: مالک اصلی مرتکب تخلف شده و ساختمانی ناایمن ساخته است، این فرد واحدها را قولنامه ای به افرادی که وسع مالی چندانی ندارند فروخته و متاسفانه امروز ساکنان این واحدها متحمل هزینه و ضرر شده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه