اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

کرک و پر آمریکا از حضور محور مقاومت در خاورمیانه ریخت/ ایران برای انتقام اراده کند، قلب اسرائیل هدف است

کرک و پر آمریکا از حضور محور مقاومت در خاورمیانه ریخت/ ایران برای انتقام اراده کند، قلب اسرائیل هدف است
آیت الله حسینی همدانی گفت: کرک و پر آمریکا در منطقه به واسطه حضور محور مقاومت ریخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه منصب قضا را یکی از حساس ترین، ظریف ترین و پر خطرترین مناسب شغلی دانست و گفت: برقراری امنیت و سلامت به همراه عدالت خواسته آحاد مردم از این دستگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه اجرای عدالت مقدمه تحول است، افزود: دستگاه قضا باید در عین قدرتمندی به روز و کارآمد باشد، با مجرمان قاطع عمل کرده و امید مظلومان باشد، همچنین قوه قضائیه باید در اجرای عدالت بی طرف باشد.
,
 
,
وی در ادامه اظهار داشت: برای قاضی نباید گرایش سیاسی و خط فقری تفاوتی داشته باشد و باید بدون شایعه سازی و غوغاسالاری بر اساس قانون برخورد کند،  البته سرعت در رسیدگی و اجرای حکم قضائی از نقاط مثبت قوه قضائیه در جامعه است.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه باید در دعاوی بین المللی قدامات موثری صورت گیرد، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید خدمات امیدآفرین را برای دلگرمی مردم بیان کرد که البته دستگاه قضا در البرز هم در تلاش برای رضایت مردم است.
,
 
,
رئیس شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر اینکه ترمیم ساختاری، تقویت ساختار و رسیدگی به مسائل مردم در البرز توسط دستگاه قضا در حال انجام است، گفت: حضور رئیس کل دادگستری البرز در مساجد و شنیدن مشکلات مردم قابل تقدیر خواهد بود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی ضمن تقدیر از دادستان کرج در راستای برخورد با ترک فعل مدیران، افزود: فعال شدن معاونت پیشگیری از جرم دادگستری البرز یکی از جمله اقدامات خوب و موثر است که هزینه دستگاه قضایی را  را در استان کم می کند.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: هتک حرمت سربازان آمریکایی به ۱۹۰ هزار زنو دختر در جنگ جهانی دوم تنها یکی از جنایت های این کشور علیه بشریت است، البته آمریکا حامی به تمام معنای تروریست ها است.
,
 
,
وی تصریح کرد: آمریکای حامی منافقین، سپاه را که حافظ امنیت و کیان کشور است تروریست خطاب کرده و آن را تحریم می کند، این مسئله نشان می دهد حقوق بشر صرفا یک ابزار برای آمریکا به واسطه تسلط بر دیگر کشور ها است.
,
 
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه یمن و حزب الله لبنان مورد هجمه و تحریم آمریکا قرار گرفته اند، جرثومه‌ های فساد آمریکایی حتی به خودشان خود هم رحم نمی کنند و قانون آزادی حمل سلاح در آمریکا برای حمایت از تاجران صهیونیستی دارند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه سلاح گرم دومین عامل مرگ کودکان و نوجوانان آمریکایی و نخستین دلیل مرگ کودکان سیاه پوست است، ادامه داد: پلیس آمریکا در یک سال گذشته تنها ۱۴ روز خشونت بر علیه مردم نداشته است.
,
,
,
,
 
,
وی با بیان اینکه نخستین اقدام آمریکا در هر کشوری از بین بردن بنیان خانواده است، گفت: هجوم به خانواده‌ ها و تهدید نسل از اقدامات آمریکایی ‌ها است، آمریکا در ۴۰ سال گذشته در حال دشمنی علیه ایران بوده و تا کنون موفق نشده است.
,
 
امام جمعه کرج با بیان اینکه کرک و پر آمریکا در منطقه به واسطه حضور محور مقاومت ریخته است، افزود: در چند وقت اخیر هم لجن پراکنی سران رژیم  صهیونیستی بر علیه ایران افزایش یافته است و به دنبال ایجاد ایران هراسی هستند.
,
,
 
,
آیت الله حسینی ‌همدانی با اشاره به اینکه اسرائیل به دروغ شهروندان خود را را از سفر به کشورهای اطراف منع کرده است تا ایران هراسی ایجاد کند، اظهار داشت: اگر اراده انتقام از سوی ایران شکل بگیرد قطعا قلب اسرائیل مورد هدف است.
,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه