اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

وحدت مسلمانان در حج توطئه‌های دنیای استکبار را خنثی می‌کند

وحدت مسلمانان در حج توطئه‌های دنیای استکبار را خنثی می‌کند
حجت‌الاسلام نوفرستی تأکید کرد: وحدت امت اسلامی در اجتماع عظیم حج تمتع موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اشاره به ۲۳ ذی‌القعده به روز زیارتی امام رضا(ع) اظهار کرد: شهادت ائمه اظهار(ع) هیچ امتیازی برای اسلام و شیعه نبود جز اینکه مخالفان آنان با نور علم و معرفت مخالف هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه با تیریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یارانش، گفت: شهید بهشتی به فرموده امام خمینی(ره) به تنهایی یک ملت بود برای ملت ما؛ این جمله خود گویای عظمت و بزرگی مردی است.

,

وی ادامه داد: شهید آیت الله بهشتی پیرو خط امامت و ولایت و خاری در چشم دشمنان بود که مظلومانه زیست و به شهادت رسید اما امروز افتخاری برای انقلاب است.

,

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه شهید آیت الله بهشتی به قوه قضائیه جایگاه داد، تصریح کرد: امروز هم موقعیت بسیار مناسبی است که سران سه قوه با تکیه بر ولایت فقیه در راه پیشرفت کشور گام بردارند.

,

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه زمینه‌های جهاد و تعالی با وجود همدلی سه قوه در کشور فراهم است، خاطر نشان کرد: سند تحول قضایی اولین سند راهبردی است که ذیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دوران تصدی آیت الله رئیسی مطرح شده است و مورد تایید رهبر انقلاب قرار گرفت.

,

وی در ادامه درخواست کرد تا نظارت بر عملکردها به طور جدی و گسترده دنبال شود تا شکایات به پایین ترین سطح ممکن برسد و افزود: ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و حفظ عزت و منزلت ایشان مورد تاکید رهبری بوده که امید است مورد توجه باشد.

,

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر برخورد قاطع با معدود افراد متخلّف، عنوان کرد: امیدواریم با حضور نیروهای کارآمد و تربیت مدیران شایسته برای سطوح قضایی و اداری شاهد پویایی و رشد و تعالی این مجموعه باشیم.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در استان خراسان جنوبی نیز با پیگیری های جدی از سوی مجموعه دادگستری امیدواریم شاهد مبارزه با فساد و پاکیزگی جامعه از آسیب ها باشیم.

,

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بیرجند با اشاره به حضور مسلمانان از اقصی نقاط جهان در مراسم حج تمتع، گفت: بزرگترین درس فریضه حج، تقویت وحدت و انسجام امت اسلامی است.

,

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه وحدت و انسجام امت اسلامی به ویژه در ایام حج توطئه های نظام استکبار جهانی را خنثی می‌کند، افزود: قطعا حجاج با حضور منسجم خود در مناسک حج و امت اسلامی در سراسر جهان زمینه نابودی رژیم صهیونستی و غرب را فراهم خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه