اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

مصوبات سفر به شهرستان سربیشه پیگیری و اجرا شود

مصوبات سفر به شهرستان سربیشه پیگیری و اجرا شود
جواد قناعت گفت: مصوبات سفر به شهرستان سربیشه پیگیری و اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان سربیشه که با حضور نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات به گونه ای پیگیری و اجرا شوند که برای سفرهای بعدی، موضوعات و مسایل دیگری مطرح شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به دیدار امام جمعه، فرماندار و جمعی از معتمدین شهرستان فردوس، تصریح کرد: در این دیدار به این نکته اشاره شد که از مجموع مصوبات سفر، تنها دو مورد مانده و بقیه به طور کامل اجرا شده اند و شهرستان برای سفر دوم و طرح موضوعات دیگر، آمادگی دارد.

,

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به قرائت مصوبات سفر یک روزه خود به شهرستان سربیشه پرداخت و گفت: اختصاص ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و تأمین قیر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بازسازی محور هریوند تا مزار کاهی اولین مصوبه این جلسه است.

,

قناعت با اشاره به نیاز سرمایه گذار نیروگاه بادی به تسهیلات، خاطرنشان کرد: پیگیری برای تسهیل روند دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی از بانک تجارت به منظور تسریع در راه اندازی فاز اول پروژه و وارد مدار کردن ۱۰ مگاوات برق از مصوبات این سفر است.

,

وی ادامه داد: برای فاز دوم و بهره برداری از ۴۰ مگاوات برق، پیگیری های لازم در مرکز صورت می گیرد تا تسهیلات لازم از محل صندوق توسعه ملی دریافت شود.

,

به گفته وی؛ احداث جاده چنشت به خراشاد و بررسی مشکلات گردشگری این روستا، به برگزاری جلسه ای با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور دستگاه های متولی نیاز دارد.

,

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بازدید انجام شده از پروژه در دست اجرای مرکز جامع سلامت شهری و روستایی درح، گفت: این پروژه که با زیربنای ۵۰۰ مترمربع در حال اجراست، گویا جوابگوی نیاز منطقه نمی باشد، لذا دانشگاه با ق میلیارد تومان اعتباری که اختصاص می یابد، فاز اول را تکمیل نموده و طرح توسعه این مرکز را نیز آماده کند.

,

قناعت با بیان این که این پروژه از طرح های محرومیت زدایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در منطقه درح است، اظهار داشت: برای تقسیم اعتبارات طرح توسعه مرکز، جلسه خواهیم گرفت.

,

وی تصریح کرد: با تأمین مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار، پروژه اورژانس جاده ای لانو تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

,

به گفته وی؛ برای پاسگاه لانو نیز، اعتبارات مدنظر در متمم سفر دیده می شود.

,

استاندار خراسان جنوبی به بازدید خود از چاه های دشت خوشاب اشاره کرد و گفت: برای برقرسانی به چاه های کشاورزی دشت خوشاب، ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۲ میلیارد آن از محل منابع استانی و یک میلیارد هم از اعتبارات شهرستانی تأمین خواهد شد.

,

قناعت متذکر شد: شرکت آب منطقه ای درخصوص برداشت آب از چاه های کشاورزی دشت خوشاب و اجرای طرح کمربند سبز نوار مرز با نظر مساعد، تجدید نظر کند.

,

وی با تأکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه آبرسانی به لانو و دیگر روستاهای منطقه، گفت: بنا به قول مساعد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، تا دهه فجر امسال، کل روستاهای بخش درح تحت پوشش تلفن همراه قرار می گیرند.

,

به گفته وی؛ کمک به اجرای یادمان های شهدا و مصلاها و نیز پرداخت تسهیلات به منظور توسعه صنایع دستی و گردشگری بنا به قولی که در نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و کشاورزی مود دادیم، از دیگر مصوبات این جلسه لحاظ می شود.

,

استاندار خراسان جنوبی به موضوع نیاز به اعتبار چمن مصنوعی، برج های نوری و استخر شنای سرپوشیده هم اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به این که در حال برنامه ریزی برای سفر وزیر ورزش به استان هستیم، اعتبار چمن و برج های نوری را در آن سفر خواهیم گرفت.

,

قناعت تأکید کرد: با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، استخر شنا به زودی به بهره برداری می رسد.

,

وی در پایان تذکر یک نکته به مدیران شهرستان سربیشه را الزامی دانست و متذکر شد: با عنایت به این که حضور مدیران در محل خدمت، مورد تأکید رئیس جمهور است، لذا عدم استقرار مدیران در مرکز شهرستان، اصلاً قابل قبول نیست.

,

به گفته وی؛ هر مدیر بعد از انتصاب و پذیرش مسئولیت، باید در محل خدمت، مستقر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه