اخبار داغ

دور دور خودروهای میلیاردی با سلب آرامش روانی و جسمی شهروندان

دور دور خودروهای میلیاردی با سلب آرامش روانی و جسمی شهروندان
دور دور خودروهای میلیاردی عده ای سرمست غرور در پیست فخرفروشی که امنیت و آرامش روانی و جسمی شهروندان جنوب شهر اصفهان را به مخاطره انداخته است، نیازمند اقدام عاجل و قاطع مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ چندین سال است که مازراتی و پورشه های میلیاردی میهمان خیابان های شهر شده است و پولدارهای اصفهانی حسابی از خجالت کارخانه های سازنده این خودروهای گران قیمت در آمده اند. آدم هایی که با خودروهای میلیاردی، لباس های چند میلیونی و ساعت های چند صد میلیون تومانی شان به هر نحوی که شده تفاوتشان را به رخ می کشند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

 

,

, ,

* دور دور و خوشگذارانی بچه پولدارا با خودروهای میلیاردی در پیست فخرفروشی

, * دور دور و خوشگذارانی بچه پولدارا با خودروهای میلیاردی در پیست فخرفروشی, * دور دور و خوشگذارانی بچه پولدارا با خودروهای میلیاردی در پیست فخرفروشی,

«تجمل گرایی»، «بچه پولداری» یا «مدگرا بودن» مهم نیست چه اسمی رویش بگذاری و به چه نامی صدایش کنید چند سالی می شود که اختلاف طبقاتی در برخی شهرها از جمله اصفهان نمود بیشتری پیدا کرده است. خیابان های جنوب شهر اصفهان بویژه مرداویج، کارگر، رسالت و شیخ صدوق، محل فخر فروشی عده ای بچه پولدار شده تا با خودروهای میلیاردی و چند صد میلیونی خود و دور دورهای شبانه هم مانور فخر فروشی داده و اختلاف طبقاتی را به شهروندان گوشزد کنند و هم با ایجاد مخاطرات روانی و جسمی آرامش و امنیت شبانه شهروندان را سلب کنند.

,

اذهان عمومی هنوز حادثه دلخراش اردیبهشت سال 98 خیابان کارگر اصفهان که منجر به مرگ جوان 21 ساله ای توسط عده ای جوان پورشه سوار جاه طلب و صدای آن خانم لکسوس سوار که بعد از آن حادثه وقیحانه در پاسخ به پلیس گفت «چیزی نشده! کشتیم که کشتیم، دیه‌اش را می‌دهیم! » و جریحه دارشدن قلب خانواده جوان از دست داده و مردم شهر هنوز فراموش نکرده است، البته این تنها یک مورد برای نمونه بود قبل از آن و شب های بعد از آن هم این قبیل حوادث تکرار شد و همچنان می شود.

,

 

,

, ,

رفتارهای هنجارشکنانه جوانانی که از سرمستی اموال بادآورده با دور دورهای شبانه خودروهای لوکس پورشه، مرسدس بنز، لکسوس و بی. ‌ام. در خیابان های جنوب شهر، جان و مال و امنیت و آرامش دیگران را هیچ می انگارند ناشی از چیست؟

,

* طومار اعتراضی مردم مرداویچ اصفهان در خصوص ناهنجاری ها و دور دور کردن های شبانه

, * طومار اعتراضی مردم مرداویچ اصفهان در خصوص ناهنجاری ها و دور دور کردن های شبانه, * طومار اعتراضی مردم مرداویچ اصفهان در خصوص ناهنجاری ها و دور دور کردن های شبانه,

جمعی از اهالی محله مرداویج اصفهان که از دور دورهای شبانه با رفتارهای هنجارشکنانه عده ای جوان لوکس سوار خسته شده و ستوه آمده بودند با امضای طوماری از استاندار اصفهان به عنوان رئیس شورای تامین استان درخواست برخورد جدی با ناهنجاری های این محله از قبیل سگ گردانی، دور دور و مزاحمت های شبانه را داشتند که به همین منظور و پاسخگویی به مطالبات مردمی مبنی بر مقابله قاطعانه با رانندگان سرمست غرور که در ساعات پایانی شب اقدام به دوردور کردن و کورس گذاشتن می‌کنند و نظم و امنیت خیابان‌ها را به هم می‌ریزند، نیروی انتظامی طرح عملیاتی ظفر ۵ را طراحی و به اجرا گذاشت.

,

 

,

, ,

* توقیف بیش از 600 خودروی لوکس در طرح ظفر5 نیروی انتظامی اصفهان

, * توقیف بیش از 600 خودروی لوکس در طرح ظفر5 نیروی انتظامی اصفهان, * توقیف بیش از 600 خودروی لوکس در طرح ظفر5 نیروی انتظامی اصفهان,

فرمانده انتظامی وقت استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ظفر 5 می‌افزاید: در این عملیات با رانندگانی که قوانین را نقض کرده و با کورس گذاشتن در خیابان‌ها باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌شوند قاطعانه برخورد می‌شود و طی هماهنگی‌هایی که با دادستان عمومی و انقلاب اصفهان شده است این خودروها به مدت یک هفته توقیف می‌شوند.

,

وی از اعمال قانون و توقیف نزدیک به ۶۰۰ دستگاه خودرو متخلف در این عملیات خبر می‌دهد و اظهار می‌کند: ۲۷۳ دستگاه از این خودروها مربوط به شهر اصفهان و ۳۲۰ دستگاه خودرو دیگر مربوط به سایر شهرستان‌ها هستند.

,

اما ظاهرا این طرح موقتی بوده یا به اندازه کافی بازدارنده نبوده که همچنان این دور دور کردن های شبانه با ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم عمومی با پوشش های نامتعارف ادامه دارد و حتی بیشتر هم شده است این در حالی است که همه مردم از فشارهای اقتصادی که پیامد سالها ناکارآمدی است بیشتر از گذشته نیازمند آرامش و امنیت هستند و ساعاتی که اعضای خانواده در کنار یکدیگر هستند صدای گوشخراش فخر فروشی عده ای آنها را آزرده نکند.

,

 

,

, ,

* برخورد دستگاه قضایی در انتظار هنجارشکنان

, * برخورد دستگاه قضایی در انتظار هنجارشکنان, * برخورد دستگاه قضایی در انتظار هنجارشکنان,

رئیس دادگستری روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ابراز کرد: در اصفهان با پدیده‌ای به نام دوردور کردن مواجه هستیم من دیگر هشدار نمی‌دهم بلکه عمل می‌کنم زیرا بر اساس آن برنامه عملیاتی طراحی شده است که با خودروها و موتورسیکلت‌های که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند به‌ویژه در ساعات پایانی شب برخورد قاطع صورت گیرد.

,

رفتارهای هنجارشکنانه تعداد محدودی از جوانان خیابان های جنوب اصفهان موسوم به “دوردور”، تا کی ادامه دارد آیا زمان آن فرا نرسیده که بساط عده ای تجمل گرا و فخر فروش از جامعه جمع شود؟ و شهروندان از مسئولان انتظار دارند که برای مقابله با این معضل اجتماعی هرچه زودتر اقدامی عاجل و قاطع داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه