اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شهرستان کوهپایه:

اولین بازارچه فصلی صنایع دستی استان در شهرستان کوهپایه افتتاح می شود

اولین بازارچه فصلی صنایع دستی استان در شهرستان کوهپایه افتتاح می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوهپایه با بیان اینکه اولین بازارچه فصلی صنایع دستی استان اصفهان در این مکان برگزار خواهد شد، گفت: روز جمعه سوم تیرماه و در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح افتتاح این بازارچه صنایع دستی با حضور مردم، مسئولان و فعالان در این عرصه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ملکیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: اهمیت و توجه به پتانسل های موجود در حوزه گردشگری و صنایع دستی در شهرستان کوهپایه که ریشه در قدمت تاریخی و فرهنگ غنی منطقه دارد، به عنوان یک اصل مورد توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شهرستان کوهپایه گفت: در این میان برنامه ها و اقدامات در حوزه صنایع دستی و پویایی آن که خود یک گواه تاریخی است، به جد پیگیری می شود.
ملکیان خاطرنشان کرد: حفظ آثار و صنایع دستی که توسط هنرمندان زحمتکش منطقه انجام می شود و همچنین احیا و فعال کردن دوباره برخی از این هنرها و صنایع که متاسفانه به مرور زمان انجام آن کمرنگ تر شده در کانون توجه در این زمینه قرار دارد.
سعید ملکیان با اشاره به حمایت های گوناگونی که تا حد امکان از هنرمندان در شهرستان انجام شده و همچنان نیز تلاش می شود تا مشکلات کمتری بر سر راه آن ها باشد، گفت: بدون شک ایجاد بستری برای عرضه شاهکارهای هنری هنرمندان یکی از این اقدامات است که باید مد نظر قرار گیرد تا شخص هنرمند علاوه بر فعالیت هنری خود بتواند منافع اقتصادی نیز داشته باشد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شهرستان کوهپایه گفت: برپایی نمایشگاه های فصلی، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و همچنین بازارچه ها یکی از این بسترهاست که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.
ملکیان با بیان اینکه امامزاده قاسم شهرستان کوهپایه بدون شک یکی از قطب های مذهبی اصفهان بوده که همیشه مورد توجه بوده است، ادامه داد: زائران از سراسر استان و حتی از استان های دیگر و سراسر کشور برای زیارت به این امامزاده مشرف می شوند که بدون شک این یک پتانسیل قابل توجه در منطقه است.
ملکیان در ادامه با بیان اینکه اولین بازارچه فصلی صنایع دستی استان اصفهان در این مکان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: روز جمعه سوم تیرماه و در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح افتتاح این بازارچه صنایع دستی با حضور مردم، مسئولان و فعالان در این عرصه خواهد بود.
سعید ملکیان ابراز امیدواری کرد که این اقدام و دیگر اقدامات فضا را برای عرضه محصولات هنرمندان شهرستان فراهم کند و هم مزایای اقتصادی و هم معرفی این آثار را به همراه داشته باشد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه