اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی البرز:

بومی سازی بازار سفر و گردشگری نیاز مردم البرز را تامین می کند/ رونق صنعت میهمان پذیری در گرو افتتاح هتل های ۵ ستارهِ استان

بومی سازی بازار سفر و گردشگری نیاز مردم البرز را تامین می کند/ رونق صنعت میهمان پذیری در گرو افتتاح هتل های ۵ ستارهِ استان
فریدون محمدی گفت: متاسفانه اغلب مردم برای خرید خدمات گردشگری به تهران مراجعه می کنند در حالی که آژانس های استان البرز این توانایی را دارند بازار گردشگری را در دست بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون محمدی مدیرکل میراث فرهنگی البرز با اشاره به اینکه پس از پایتخت اولین استانی هستیم که جشنواره بازار سفر را در حال اجرا داریم، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شرکت تعاونی سیمرغ از فعالان بخش خصوصی برگزاری این رویداد را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدی به حضور ویژه شهرداری کرج و اتاق بازرگانی در نمایشگاه مذکور اشاره کرد و افزود: معرفی توانمندی های گردشگری استان البرز، آژانس های خدمات گردشگری، مسیرهای گردشگری، خدمات گردشگری، توراپراتورها و تورگردانان از اهداف این رویداد است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه جشنواره بازار سفر از ۳۰ خرداد آغاز به کار کرده و تا ۳ تیر از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و ۳۰ در پارک شهید چمران کرج به کار خود ادامه می دهد، اظهار داشت: به دنبال تامین نیازهای سفر و گردشگری مردم البرز در داخل استان بر اساس ظرفیت های بومی هستیم.
,
 
,
محمدی تصریح کرد: متاسفانه اغلب مردم برای خرید خدمات گردشگری به تهران مراجعه می کنند در حالی که آژانس های استان البرز این توانایی را دارند که بازار گردشگری را در دست بگیرند، قریب به ۵ هتل، ۴ واحد پذیرایی و ۱۰ آژانس در نمایشگاه کنونی بازار سفر حضور دارند.
,
 
,
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: استان ما در حال حاضر هتل ۵ ستاره ندارد، البته افتتاح یک مجموعه در دستور کار است که امیدواریم طی ماه های آینده محقق و به ظرفیت های گردشگری و میهمان پذیری البرز اضافه شود.  
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه