اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد/ لزوم آغاز مبارزه با مواد مخدر از خانواده

خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد/ لزوم آغاز مبارزه با مواد مخدر از خانواده
آیت الله عبادی با بیان اینکه جهت مبارزه با مواد مخدر به غربی ها تکیه نکنید، گفت: خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد چرا که مواد مخدر به دین، فرهنگ، جامعه و غیره ضربه می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: وقتی که حقوق بشر آمریکایی و غربی را نگاه می کنیم یک زاویه آن مواد مخدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: وقتی استعمار به کشورهای مسلمان راه پیدا کرد برای از بین بردن جامعه اسلامی دام های مختلف از جمله دخانیات، منکرات و مخدرات پهن کرد و این موضوع منحصر به ایران نیست و غرب همین است.

,

وی ادامه داد: این غربی ها که می خواهند از مواد مخدر در جامعه جلوگیری کنند چرا کاری انجام نداده اند و نکند دنبال سود آن هستند و اینجاست که نمی توان به هیچ نحوی به آنان اعتماد کرد.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه حساسیت به مواد مخدر باید از خانه ها و مدارس ایجاد شود، افزود: البته باید یک قالب موثری این موضوع اجرایی شود و خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد چرا که مواد مخدر به دین، فرهنگ، جامعه و … ضربه می زند و همه چیز از جمله غیرت، دین و وطن پرستی و خداپرستی و مال و جان را از انسان می گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خانواده ها و آموزش و پرورش به موضوع مبارزه با مواد مخدر توجه ویژه ای داشته باشند و به دیگران و غربی ها نباید تکیه کنیم چرا که پولش را به جیب می زنند و زمینه برای مصرف مواد صنعتی هم فراهم می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه ماهیت دشمن در خصوص مواد مخدر را باید نشان دهیم، افزود: جامعه را نسبت به همه منویات پلید دشمن که یکی مواد مخدر است باید حساس کنیم و کار دشمن و غربی ها ایجاد فساد است و باید در این زمینه طرحی راه اندازی شود.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه بر روی مبارزه با مواد مخدر باید اقدام جدی صورت گیرد، ادامه داد: پشت پرده مواد مخدر بسیار خطرناک است و دشمن به دنبال ترویج انواع فساد در جامعه است و کسی که در دام مواد مخدر بیافتد دیگر نمی تواند با دشمن بجنگد چرا که غیرت و دین خود را از دست داده است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مانع اجرای نقشه های دشمن است، گفت: هیچ کس و هیچ ملتی نتوانسته است مانع غربی ها شود و جمهوری اسلامی سر راه این یاغی ها را گرفته است.

,

وی در ادامه بیان کرد: امروز عدالت خواهی جایگاه انقلاب اسلامی به گونه ای است که مردم کشورهای غربی هم از شعارهای جمهوری اسلامی می گویند و دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری کردند اما شکست خوردند.

,

آیت الله عبادی در پایان عنوان داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که امروز دنیا در حال عوض شدن است و کسانی که آیه یاس می خواندند ببینند که امروز گذر زمان به نفع اسلام است و نسل هشتاد و نودی ها نه تنها در ایران بلکه سایر کشورها عشق به امام زمان(عج) دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه