اخبار داغ

رئیس جمهور در جمع مردم خراسان شمالی اعلام کرد:

کسری ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی بودجه در آغاز کار دولت سیزدهم/ ماهانه ۱۲ هزار میلیارد بدهی‌ دولت قبل را وصول می‌کنیم

کسری ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی بودجه در آغاز کار دولت سیزدهم/ ماهانه ۱۲ هزار میلیارد بدهی‌ دولت قبل را وصول می‌کنیم
آیت الله رئیسی با بیان اینکه در آغاز دولت سیزدهم با کسری ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی بودجه مواجه شدیم، گفت: در حال حاضر دولت ماهانه ۱۲ تا ۱۳ هزار میلیارد میلیارد تومان فاکتورهای مربوط به دولت گذشته را پرداخت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک از بجنورد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ظهر امروز در بین اقشار مردم بجنورد اظهار داشت: هم اکنون با تدابیر انجام شده و افزایش میزان فروش نفت و بدون استقراض از بانک مرکزی کشور را اداره می کنیم.

آیت رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آغاز کار دولت سیزدهم ، روزی ۷۰۰ خانواده در ایران داغدار می شدند، گفت: این در حالی است که هم اکنون تعداد فوتی ها به صفر رسیده در حالی که برخی کشورها تا ۵۵۰ نفر کشته در روز دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,

رئیس جمهور این موفقیت را مرهون لطف خداوند و تلاش کادر درمان و پرستاری کشور دانست که مجاهدامه از جانشان گذشتند تا از جان مردم صیانت شود.


ماهانه ۱۲ هزار میلیارد بدهی‌ دولت قبل را وصول می‌کنیم

,
,
,
, ماهانه ۱۲ هزار میلیارد بدهی‌ دولت قبل را وصول می‌کنیم, ماهانه ۱۲ هزار میلیارد بدهی‌ دولت قبل را وصول می‌کنیم,

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در آغاز کار با کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی مواجه بود و هر ماه ۱۲ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی و فاکتورهزینه‌های دولت قبل را پرداخت می کنیم.

وی تاکید کرد: اما به برکت، عزت و اقتدار مردم بدون ایجاد تعهدی جدید برای کشور، دولت صادرات نفتی را به حدی قابل قبولی رسانده است.

,
,
,

آیت الله رییسی با بیان اینکه به دنبال عادلانه کردن دستمزدهای کارکنان، کارمندان ، کارگرانف معلمان و بازنشستگان هستیم گفت: اما در دولت باید عدالت امکانات داشته باشیم.

,

رئیس جمهور تصریح کرد: هدف از سفرهای استانی رصد مسائل از نزدیک است چراکه اگر چنین نبود می توانستیم در تهران به صورت تصویری در جریان مسائل استان ها قرار بگیریم اما قطعا حضور موثرتر است.

آیت الله رییسی گفت: تجربه با مردم بودن و از نزدیک سخن مردم شنیدن را داریم و همواره معتقد هستیم که باید از نزدیک با مردم ارتباط گرفت و سخن مردم را شنید.

,
,
,

وی با اشاره به اینکه طبق آماری که بانک مرکزی در سه ماهه آخر سال منتشر کرد، اعلام شد اگر چاپ پول نداشته باشیم با مشکل مواجه می شویم اما با مراقبت ها چهار دهم درصد رشد اقتصادی هم اکنون به رشد چهار درصدی رسیده است.

,

رییس جمهور با اشاره به اینکه در کشور با برنامه ریزی ها سعی بر این است که زمینه رشد اقتصادی و ارزش پیدا کردن پول ملی را افزایش دهیم، گفت: اگر پول ملی بی ارزش شود، هر میزان حقوق اضافه شود حریف گرانی نخواهیم شد، باید حتما تورم مهار شود.


از شرایط اقتصادی مردم  اطلاع دارم

,
,
,
, از شرایط اقتصادی مردم  اطلاع دارم, از شرایط اقتصادی مردم  اطلاع دارم,

وی اظهار داشت: از شرایط زندگی مردم در شهر و روستاها اطلاع دارم و با مردم در ارتباط هستم و به دنبال رفع مشکل مردم هستم.

,

آیت الله رییسی گفت: با بهتر شدن وضعیت کر‌ونا، کسب و کارها شروع شد، مدارس آغاز به کار کرد و شرایط وضعیت مطلوبی گرفت.

,

رئیس جمهور با اشاره به اینکه رهبری فرمودند هیچ مشکل حل نشدنیی وجود ندارد، گفت: مردم خراسان شمالی بدانید، در این شرایط و وضعیت کشور با پشتیبانی مردم و تصمیم و اراده دولتمردان و تلاش همه اقشار در جامعه که سرمایه های نظام هستند قطعا آینده ای روشن در انتظار کشور خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه دشمن با افزایش تحریم ها و تهدیدها و تنگ تر کردن حلقه محاصره می خواهد به مردم فشار وارد کند، تاکید کرد: اما با مقاومت مردم تحریم ها شکست خورد و ما به عنوان نماینده مردم به آنها می گوییم که با ملت ایران با زبان زور صحبت نکنید چراکه جواب نخواهد داد.

,

رییس جمهور اضافه کرد: با گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران و مقاومت مردم در این ایام، دشمن به دنبال این است که با جنگ اقتصادی، ناامیدی را در بین مردم ایجاد کند.


تمام مسئولان وظیفه جهاد تبیین را دارند

,
,
,
, تمام مسئولان وظیفه جهاد تبیین را دارند, تمام مسئولان وظیفه جهاد تبیین را دارند,

وی گفت: در جنگ رسانه ای که دشمن به راه انداخته است، همه وظیفه تبیین داریم و همه بدانند که در جهاد تبیین باید روشنگری کنند و اجازه ندهند که دشمن ایجاد ناامیدی کند.

,

آیت الله رییسی خاطرنشان کرد: هر کسی در هر جایگاهی مشغول به هر فعالیتی است، باید در دل مردم ایجاد امید کند و این امید تنها با حرف میسر نمی شود، بلکه باید مردم در عمل کارهای امیدافرین را ببیند.

رییس جمهور ایران یادآور شد: تمام ادارات، سازمان و ارگان های که به نام انقلاب خدمت می کنند باید در دل جوان ایرانی ایجاد امید کنند، زیرا همه موظف هستیم به عنوان خدمتگذار، با تمام وجود به مردم خدمت کنیم.

,
,
,

وی گفت: امروز جوان ایرانی با اتکا به خدا، قطعا می تواند به پیروزی و موفقیت های زیادی دست یابد .

,

وی گفت: با تمام وجود خدمت گذاری برای مردم را افتخار خودم می دانم و همه تلاش مان براین است که وضعیت کشور در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شأن مردم و جایگاه ملت ایران باشد.

,

رییس جمهور اظهار داشت: در کشور ۵۰ سال پروژه نیمه تمام داریم، اما به دنبال اولویت ها هستیم و اولویت های استان مسئله ماست که قطعا به همه آنها رسیدگی خواهد شد.
 

,
,

آب شرب مورد استفاده در صنعت پتروشیمی در اختیار مردم و کشاورزان قرار گیرد

, آب شرب مورد استفاده در صنعت پتروشیمی در اختیار مردم و کشاورزان قرار گیرد, آب شرب مورد استفاده در صنعت پتروشیمی در اختیار مردم و کشاورزان قرار گیرد,

رییس جمهور در ادامه با اشاره به صنعت پتروشیمی خراسان گفت: این شرکت برکات زیادی برای استان دارد اما ضرورتی ندارد از آب شرب در آن استفاده شود بلکه باید از پساب بهره گرفته شود .

وی بیان داشت: حداکثر تا پایان سال جاری ظرفیت ها فراهم شود که آب شرب و کشاورزی که اکنون پتروشیمی استفاده می کند، در اختیار مردم قرار گیرد.

,
,
,



انتهای پیام/رحمانی

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه