اخبار داغ

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خبرداد؛

کاهش ۶۰ درصدی تخلفات نانوایان در کرمانشاه/ نصب ۱۶۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی ها

کاهش ۶۰ درصدی تخلفات نانوایان در کرمانشاه/ نصب ۱۶۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی ها
رامین پهلوانی گفت: میزان تخلفات در نانوایی های کرمانشاه حدود ۶۰ درصد نسبت به پیش از اجرای طرح هدفمندی یارانه آرد و نان کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: دستگاه های کارتخوان هوشمند در بیشتر نانوایی های استان کرمانشاه نصب شده و از مجموع دو هزار و ۲۴ خبازی تنها در ۳۶۵ واحد هنوز این دستگاه نصب نشده است.

وی با بیان اینکه عملکرد کرمانشاه مانند دیگر استانها بوده، افزود: در حال حاضر با نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی ها، محدودیتی از نظر خرید نان وجود ندارد.

 پهلوانی تصریح کرد: نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی ها اقدامی مطلوب است و از فروش آرد به صورت قاچاق جلوگیری خواهد کرد.

 وی با تاکید بر اینکه در وهله نخست خبازان باید امین مردم باشند، عنوان کرد: مردم هم در اجرای مطلوب تر طرح هدفمندی یارانه آرد و نان همکاری کنند.

 رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: استفاده از  دستگاه های کارتخوان هوشمند در نانوایی ها زمان بر است و ممکن است قدری زمان انتظار در صفوف طولانی تر شود و برهمین مبنا نارضایتی هایی را ایجاد کند اما در این راستا خبازها می توانند به مردم کمک کنند.

 پهلوانی خاطرنشان کرد: سهمیه بندی شدن نان بهتر است زیرا قرار نیست محدودیتی از نظر خوردن نان لحاظ شود و البته مصرف نان در کشورهای دنیا بر اساس نان صنعتی است پس ما نیز باید به سمت استفاده از نان صنعتی پیش رویم که کنترل آن بهتر است.
 
رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: با توزین نان سو استفاده هم کمتر خواهد شد.

پهلوانی گفت: در بازدیدهای به عمل آمده سطح تخلفات نانوایان حدود ۶۰ درصد نسبت به پیش از اجرای طرح هدفمندی آرد و نان کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به شرایط جهانی گندم اجرای طرح هدفمندی آرد و نان الزامی است و کشوری نظیر ایران که سریع تر عمل کرده، موفق تر است.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه