اخبار داغ

آیت‌الله رئیسی در بازدید از پتروشیمی خراسان:

کشوری مقاوم است که استقلال اقتصادی داشته باشد

کشوری مقاوم است که استقلال اقتصادی داشته باشد
آیت الله رئیسی گفت: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته و دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد و در نتیجه اقتصاد مقاوم در مقابل تکانه‌های اقتصادی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دقایقی قبل با حضور در پتروشیمی خراسان از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی در جریان بازدید از این واحد تولیدی که از سال ۱۳۷۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفته، اظهار داشت: توسعه این واحد تولیدی نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

,

 

,

وی در جمع کارگران پتروشیمی خراسان ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان این مجتمع تولیدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع این عزیزان گفت: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی برای کشور قدرت، امنیت و عزت ایجاد می کند.

,

 

,

رئیس جمهورافزود: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته و دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد و در نتیجه اقتصاد مقاوم در مقابل تکانه‌های اقتصادی داشته باشد.

,

 

,

آیت الله رئیسی ضمن خدا قوت به تمامی دست‌اندرکاران این مجتمع پتروشیمی، اظهار داشت: گام‌هایی همچون جایگزینی پساب به جای آب شرب که در حال حاضر در این واحد تولیدی استفاده می شود، افزایش تولید و اشتغال و حل مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی لازم و ضروری است.

,

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت استفاده از نیروی بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه