اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی :

راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان در دستور کار کلان کشور است

راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان در دستور کار کلان کشور است
وزیر راه و شهرسازی گفت: پیگیری احداث راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان در دستور کار کلان کشور است که احداث آن می تواند تاثیر خوبی در تمامی حوزه ها در استان داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک،  رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی خراسان شمالی در بدو ورود به استان خراسان شمالی و با حضور دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به استان با اعتبارات خوبی که در بخش های مختلف دیده شده و با اعتبار پیش بینی شده در بخش راههای استان تحول خوبی در حوزه حمل و نقل استان ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

وی با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی استانی محروم و با درآمد پایین است، خاطر نشان کرد: باید تعداد واحدهای در حال ساخت در این استان افزایش پیدا کند و اگر این اتفاق رخ دهد اجاره مسکن هم کاهش می یابد.

,

قاسمی افزود: سیاست دولت سیزدهم تقویت مناطق محروم است و در تمامی سفرها مصوبات خوبی برای بهبود کیفیت زندگی مردم در تمامی حوزه ها مصوب می شود.

,

به گزارش عصراترک، همزمان با سفر هیات دولت به استان خراسان شمالی آئین افتتاح ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه اجرا شده در سالجاری شامل ۷۷ کیلومتر راه روستایی و بهسازی روکش راه و سه پل و رفع سه نقطه پرتصادف برگزار شد.

,

عملیات اجرایی ۱۵۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی شامل احداث ۶۰ کیلومتر راه روستایی و بهسازی روکش ۱۵۰ کیلومتر راه در استان نیزامروز آغاز شد.

,

این پروژه ها با حضور قاسمی وزیر راه و شهرسازی، کیانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، تیموری معاون برنامه ریزی سازمان، اکبری معاون راهداری، شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و سایر مدیران استانی افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

,
,
,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه