اخبار داغ

کارآفرین البرزی مطرح کرد؛

سخت‌کوشی و هدفمندی، دو مولفه اصلی کارآفرین موفق است

سخت‌کوشی و هدفمندی، دو مولفه اصلی کارآفرین موفق است
زهرا موسوی گفت: سخت کوشی، اراده و پشتکار برای یک کارآفرین بسیار ضروری است؛ مشکلات فراوان است، اما داشتن هدف باعث می شود تمامی دغدغه ها برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا موسوی کارآفرین البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: آموزش مشاغل خانگی علاوه بر ایجاد اشتغال و استقلال اقتصادی خانواده ها عامل مهم در سلامت جامعه است بنابراین مسئولین باید امکانات و تسهیلات لازم را برای گسترش بیشتر مشاغل خانگی فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: من با ترشی خانگی کسب درآمد می کنم و بیشترین مشتریان من دوستان و اعضای خانواده ام هستند که با هر بار مصرف تعداد آنها افزایش می یابد.
,
 
,
موسوی گفت: همه ساله در اواخر تابستان کار ریختن ترشی های متنوع را آغاز می کنم و فروش تولیدات از فصل پاییز آغاز می شود.
,
 
,
این کارآفرین تصریح  کرد: ۵ نفر نیروی ثابت فصلی دارم که در مراحل تولید به بنده کمک می کنند و مرحله تولید سه ماه به طول می انجامد.
,
 
,
, ,
 
,
وی افزود: همیشه اعضای خانواده از ترشی های من استقبال می کردند که روزی به این نتیجه رسیدم تولیداتم را افزایش دهم بنابراین اول به صورت تنهایی و بعد با افزایش مشتریان با نیروها کار را پیش بردم.
,
 
,
موسوی بیان کرد: به دلیل حجم بالای مشتریان، من حتی سرکه ترشی را خود تهیه می کنم و این به خوشمزگی و کیفیت بالای ترشی کمک می کند.
,
 
,
این کارآفرین تاکید کرد: برای شروع کارم هیچ سرمایه ای نداشتم و به صورت بسیار جزیی از سالی ۱۰ کیلو، تولید را شروع کردم و اکنون تولیدات به شدت افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
وی ادامه داد: سخت کوشی، اراده و پشتکار برای یک کارآفرین بسیار ضروری است؛ مشکلات فراوان است، اما داشتن هدف باعث می شود تمامی دغدغه ها برطرف شود.
,
 
,
, ,
 
,
موسوی بیان کرد: وقتی تولید با کیفیت باشد، مخاطب مشتری دائمی می شود و امروز در محله همه من را می شناسند و از ترشی هایم خرید می کنند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد : مشاغل خانگی برای سلامت اجتماعی جامعه بسیار موثر هستند و مسئولین می توانند با حمایت های اندک، زمینه گسترش آنها را فراهم آورند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه