اخبار داغ

کارشناس سلامت:

آمارهای ابتلا به چاقی ناشی از کم تحرکی در البرز نگران کننده است/ ورزش؛ مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام بانوان

آمارهای ابتلا به چاقی ناشی از کم تحرکی در البرز نگران کننده است/ ورزش؛ مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام بانوان
مینا احمدی گفت: آمارهای ابتلای به چاقی ناشی از کم تحرکی در استان نگران کننده است و ابتلای ۲۹ درصد از البرزی ها به فشار خون مهر تاییدی بر این ادعاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینا احمدی کارشناس سلامت در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اگر می‌خواهید همیشه زیبا، خوش‌فرم و لاغر به نظر برسید، هرگز ورزش کردن را فرموش نکنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: ورزش باید عضوی از بدنتان باشد که اگر روزی آن را انجام ندادید حس از دست دادن عضوی از بدنتان را داشته باشید.
,
 
,
احمدی با بیان اینکه ورزش به همین جدیت راز زیبایی و تناسب اندام است، افزود: ورزش می‌تواند عامل اصلی سلامتی و شادابی باشد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: افرادی که ورزش می کنند همیشه با انگیزه و با نشاط‌ هستند. یک دلیل آن فیزیولوژی است، چون با ورزش کردن سموم و مواد مضر به صورت عرق از بدن دفع شده و ناخودآگاه شخص حس و حال بهتری پیدا می کند. از طرف دیگر ورزش باعث می‌شود که چربی‌های اضافه از بین رفته و لاغری در زمان کوتاه‌تری اتفاق بیفتد.
,
 
,
وی گفت: ورزش باید با برنامه و به‌طور منظم انجام شود، حتما لازم نیست یک ورزش را به صورت حرفه‌ای ادامه دهید. همین که هر روز پیاده‌روی تند داشته باشید، بدوید، یا اگر به ایروبیک علاقه دارید به آن بپردازید، این مهم را برآورده کرده‌اید.
,
 
,
احمدی ادامه داد: زندگی ماشینی ما را از ورزش کردن غافل نکند و کارهای خانه یا به عبارت دیگر خانه داری جزو ورزش محسوب نمی شود.
,
 
,
این کارشناس افزود: تغییر سبک زندگی باعث کم تحرکی و افزایش چاقی در جامعه شده است و اضافه وزن عامل ابتلا به سایر بیماری هاست.
,
 
,
وی بیان کرد: بانوان به جای اینکه هر روز به دنبال یک رنگ مو و یک لوازم آرایشی جدید باشند، ورزش کنند زیرا ضمن سلامتی باعث زیبایی نیز می شود.
,
 
,
احمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: آمارهای ابتلای به چاقی ناشی از کم تحرکی در استان نگران کننده است و ابتلای ۲۹ درصد از البرزی ها به فشار خون مهر تاییدی بر این ادعاست و باید قبل از تبدیل به سونامی جلوی پیشرفت آن را با ورزش بگیریم.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه