اخبار داغ

با ۱۵ هزار مخاطب طی یک ماه؛

اجراهای «شام آخر»، «مخاطب» و «شکوفه‌های گیلاس» پایان یافت

اجراهای «شام آخر»، «مخاطب» و «شکوفه‌های گیلاس» پایان یافت
نمایش‌های «شام آخر»، «مخاطب» و «شکوفه‌های گیلاس» در مجموع با پانزده هزار مخاطب در نوبت اجراهای خردادماه تماشاخانه ایرانشهر به کار خود پایان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایش‌های «شام آخر» به کارگردانی مسعود دلخواه، «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضانی و «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی محمد مساوات با پانزده هزار مخاطب در نوبت اجراهای خردادماه تماشاخانه ایرانشهر شامگاه سه‌شنبه ۳۱ خرداد به کار خود پایان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نمایش «شام آخر» با بازی کاظم بلوچی، رحیم نوروزی، شهین نجف زاده و … که کار خود را از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی آغاز کرده بودند با ۲۹ اجرا میزبان ۳۸۶۳ مخاطب شد.

,

همچنین در سالن استاد سمندریان نمایش «مخاطب» با بازی نگار جواهریان، لیلی رشیدی، علی باقری و جابر رمضانی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سالن استاد سمندریان به روی صحنه رفته بود نیز طی ۲۷ اجرا میزبان ۵۵۵۸ مخاطب شد. نمایش «شکوفه‌های گیلاس» با بازی رومینا مؤمنی و حامد رسولی نیز که از ۲۷ اردیبهشت‌ماه کار خود را در این مجموعه آغاز کرده بود طی ۳۵ اجرا با ۵۴۱۱ مخاطب به کار خود پایان داد.

,

دور جدید اجراهای این مجموعه تئاتری از روز پنجشنبه دوم تیرماه با نمایش‌های «پناه کاه» به کارگردانی فرید قادرپناه و «تلفات» به کارگردانی علیرضا معروفی در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه