اخبار داغ

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

رتبه اول فوتی تصادفات جاده ای کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت/ استاندارد نبودن جاده‌ها عامل اصلی وقوع حوادث

رتبه اول فوتی تصادفات جاده ای کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت/ استاندارد نبودن جاده‌ها عامل اصلی وقوع حوادث
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: درسال گذشته فوتی های ناشی از تصادفات جاده ای در استان هزارو ۱۸۲ فوتی بوده که با این آمار استان را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، رضا عبدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: بیشترین فوتی های ناشی از تصافات جاده ای در استان مربوط به شهرستان ایرانشهر می باشد.

وی با بیان اینکه اگر تصادفات جاده ای به این شکل پیش برود روزانه ۴ فوتی در استان خواهیم داشت، افزود: مصدوم های ناشی از تصادفات جاده ای سال گذشته در استان ۷ هزار نفر بوده است.

عبدی تصریح کرد: پیش بینی می شود اگر آمار تصادفات به همین منوال ادامه داشته باشد آمار مصدومین ما در سال ۱۴۰۱ به ۸ هزار نفر برسد.

وی استاندارد نبودن جاده های استان، و قانون گریزی را دو عامل مهم تصادفات جاده ای استان عنوان کرد.

۹ پرونده فوتی ناشی از قصور پزشکی

این مقام مسئول در خصوص پرونده های قصور پزشکی گفت: ۹ پرونده فوتی در سال گذشته داشیم که از این تعداد ۷ پرونده تبرئه و برای دو پرونده محکومیت صادر شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان ادامه داد: در همین راستا ۲۲ پرونده نقض عضو ناشی از قصور پزشکی داشتیم که ۱۰ پرونده منجر به محکومیت و ۱۲ پرونده تبرئه شدند.

تنها در ۸ شهرستان استان خدمات پزشکی قانونی ارائه می شود

عبدی با بیان اینکه از ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان تنها در ۸ شهرستان خدمات پزشکی قانونی ارائه می شود، گفت: در هفته قوه قضائیه با افتتاح مرکز پزشکی و قانونی شهرستان زهک تعداد شهرستان های ارائه خدمات پزشکی قانونی استان به ۹ مرکز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: برنامه ریزی شده است تا در آینده نزیک با فراهم شدن نیروی انسانی و اعتبارات لازم در شهرستان دلگان هم مرکز خدمات پزشکی قانونی راه اندازی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
, ۹ پرونده فوتی ناشی از قصور پزشکی, ۹ پرونده فوتی ناشی از قصور پزشکی,
,
,
,
,
,
, تنها در ۸ شهرستان استان خدمات پزشکی قانونی ارائه می شود, تنها در ۸ شهرستان استان خدمات پزشکی قانونی ارائه می شود,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه