اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عدالت مهمترین شاخص انقلاب اسلامی است/ در برپایی عدالت کم نیاورید

عدالت مهمترین شاخص انقلاب اسلامی است/ در برپایی عدالت کم نیاورید
آیت الله عبادی با بیان اینکه عدالت مهمترین شاخص انقلاب اسلامی است، گفت: امروز اگر بد عمل کنیم دین خدا را بدنام کردیم و بدانید اسلام از آن نوع بشر است و اگر بتوانیم عدالت را حفظ کنیم می توانیم جایگاه اسلام را به خوبی بیان کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی بحث عدالت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: عدالت، جبهه انقلاب ما است و دشمنان آگاه و دوستان نادان و جاهل هم با مکر و حیله خود به دنبال ایجاد فساد هستند تا آن هدف تحقق پیدا نکند و جنگ اصلی بین انقلاب اسلامی و غرب همین است.

,

وی با اشاره به اینکه نه تنها دولتمردان بلکه هر فرد مسلمان باید هم خواستار و هم مجری عدالت باشد، گفت: در این جهت بیشتر از همه قوه قضائیه باید فعالیت داشته باشد تا افرادی که حق جامعه را ضایع کردند و قانون را شکستند به عدالت برگرداند و کسانی که ناراضی هستند آسیب پذیرند و ممکن است با دشمنان همراه شوند.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه نارضایتی نسبت به قوه قضائیه و سایر قوه های امنیتی به صورت طبیعی وجود دارد، افزود: متاسفانه این قوا مظلوم واقع شده اند و ظلم بزرگ تر این است که افرادی در داخل قوه قضائیه عدالت را رعایت نکنند و زحمات دیگران را تباه کنند و اقدامات جالبی برای پاکسازی قوه قضائیه در حال اجرا است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: امروز قوای سه گانه به صورت هدفمند با تصمیم راسخ به منظور قطع دست بیگانگان جهت نزدیک شدن به آرمان های انقلاب اسلامی و مهم ترین آن یعنی عدالت در حال حرکت هستند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم با همه مشکلات پای انقلاب و حرف خود ایستاده اند، ادامه داد: همه باید توجه کنیم که انقلاب اسلامی امانتی الهی است و اگر آسیب ببیند بحث ظلم به یک شخص و یک جامعه نیست بلکه ظلم به مکتبی است که منجی نوع بشر است و گناه نابخشودنی محسوب می شود و جنگ با خداوند است.

,

آیت الله عبادی در ادامه گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی سرآغاز فرصت های بزرگی برای نجات بشر از حقوق بشرهای غربی باشد کسانی که طرحشان این است انسان های آزاده و خوب باید از بین بروند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که خالصانه قدم بر می دارند حقشان از بین نمی رود، افزود: اگر در زمینه ابطال باطل به صورت خالصانه عمل کنید به هدف نزدیک تر خواهید شد و در جهت ایجاد عدالت تا جایی که می توانید کم نیارید و هیچ عبادتی بالاتر از این وجود ندارد.

,

وی در پایان تاکید داشت: امروز اگر بد عمل کنیم دین خدا را بدنام کرده ایم و امام علی (ع) از ما نخواهد گذشت و بدانید اسلام از آن نوع بشر است و اگر بتوانیم عدالت را حفظ کنیم می توانیم جایگاه اسلام را به خوبی بیان کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه