اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تاریخ ثبت نام برای کتاب درسی تا ۳۱ خرداد تمدید شده است

تاریخ ثبت نام برای کتاب درسی تا ۳۱ خرداد تمدید شده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تقریبا ۸۵ درصد از کتب درسی تاکنون توزیع شده است، تاریخ ثبت نام کتب درسی و اخذ کتاب تا سی و یکم خرداد تمدید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: کتب درسی در حال توزیع بوده و تقریبا ۸۵ درصد از کتب درسی تاکنون توزیع شده است، تاریخ ثبت نام کتب درسی و اخذ کتاب تا سی و یکم خرداد تمدید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: به محض اینکه کتاب ها به دست ما می رسید، چند روز بعد به مناطق ارسال می کردیم، ممکن است برخی از مناطق کتب را در مدارس توزیع کرده  و برخی دیرتر اقدام به توزیع کرده باشند، همچنان توزیع در مناطق و شهرستان ها وجود دارد و پس از آن به مدارس نیز ارسال خواهد شد.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تمام رشته ها و پایه ها، توزیع کتاب در حال انجام است بجز پایه دهم و دلیلش این است که در پایه دهم هنوز رشته ها و آمار ما مشخص نیست که به محض مشخص شدن این آمار، کتب این پایه نیز توزیع خواهد شد.

,

ابراهیمی بیان کرد: توصیه می شود از این مدت کوتاه باقی مانده استفاده شود و خانواده و مدارس همراه بایکدیگر در خصوص ثبت نام سامانه ای اقدام کنند تا دریافت کتاب دچار اختلال نشود.

,

وی در خصوص طرحی که در برخی استان ها انجام شد و در این طرح دانش آموزان کتب درسی سال گذشته را به منظور بازیافت تحویل مدارس می دادند، افزود: این طرح بصورت اختیاری در استان وجود دارد و اگر دانش آموز بخواهد این کار را انجام دهد مشکلی نیست، اما ما معتقدیم از کتاب بیش از بازیافت باید استفاده شود.

,

محمدرضا ابراهیمی در پایان اذعان کرد: اگر کتابی سالم است و می توان از آن استفاده های دیگری کرد، نباید آن را برای بازیافت درنظر گرفت چرا که باید از آن کتاب استفاده بهینه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه