اخبار داغ

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اعلام کرد؛

تامین اعتبار پروژه‌های ناتمام، مطالبه خراسان شمالی از سفر پیش روی رییس جمهور

تامین اعتبار پروژه‌های ناتمام، مطالبه خراسان شمالی از سفر پیش روی رییس جمهور
پارسی پور گفت: در سفر پیش روی رییس جمهور به خراسان شمالی، تامین اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های ناتمام بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی که جمع بندی و اولویت بندی شده‌اند، به رییس جمهور به منظور تصویب آنها ارائه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پارسی پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک با اشاره به اینکه از چند ماه قبل، به استان خراسان شمالی اعلام شده بود که رییس جمهور به استان سفر خواهد کرد، اظهار کرد: در همین راستا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با دستگاه های اجرایی استان برای بهره مندی از برکات سفر رییس جمهور به استان، نشست هایی را برای برنامه ریزی این سفر برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,

پارسی پور در ادامه با اشاره به وجود یک هزار و 800 پروژه ناتمام احداثی-تکمیلی در خراسان شمالی که در حال حاضر به طور متوسط، پیشرفت فیزیکی آنان 50 درصد است، بیان کرد: با نشست های برگزار شده تصمیم بر این شد که تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های ناتمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد که رویکرد زیرساختی، اقتصادی و اثربخشی دارند را پیشنهاد دهیم و به دنبال اجرای پروژه جدید نباشیم.

,

وی گفت: در همین راستا، در سطح ملی، نشست ها با نهاد ریاست جمهوری، وزار و سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شدند تا درخواست تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های پیشنهاد شده با نگاه بهره برداری یک تا سه ساله مورد بررسی، ارزیابی، اولویت بندی و جمع بندی قرار گیرند.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: پروژه های پیشنهاد شده، متمرکز بر بهره مندی شهرستان های خراسان شمالی از نتایج بهره برداری آنها بوده است.

,

وی عنوان کرد: سرانجام با نشست های برگزار شده با نهاد ریاست جمهوری، با وزرا و با سازمان برنامه و بودجه کشور پروژه های ناتمام معرفی شده، پس از انجام ارزیابی ها، اولویت بندی شدند تا در سفر پیش روی رییس جمهور به استان، تصویب و تامین اعتبار شوند.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی تصریح کرد: تامین منابع اعتباری پروژه های اولویت بندی شده، مشخص شده اند تا در فرآیند تخصیص اعتبار دچار مشکل نشوند.

,

پارسی پور همچنین در خاتمه یادآور شد: درباره اختصاص خط اعتباری بانکی به منظور ارائه تسهیلات به طرح های تولیدی و سرمایه گذاری در استان نیز تصمیم گیری ها انجام شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه