اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز:

بین ۲۵ تا ۳۰ روز، متقاضی پروانه واحد صنفی گوشت قرمز پروانه دریافت می کند

بین ۲۵ تا ۳۰ روز، متقاضی پروانه واحد صنفی گوشت قرمز پروانه دریافت می کند
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز گفت: اشخاصی که به تازگی می خواهند اقدام به فعالیت کنند باید ابتدا به اتحادیه مراجعه کرده تا از شرایط گرفتن پروانه کسب مطلع شوند، اگر تمام کارها روی روال و طبق زمانبندی از طرف شخص انجام شود، بین ۲۵ تا ۳۰ روز طول می کشد تا شخص پروانه بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر پورباطنی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: تیم های نظارتی ما مرتبا اقدام به کارشناسی و بازرسی بر واحدهای کل شهر می کنند، بازرسان روزانه و مستمر در حال فعالیت هستند، این بازرسان اغلب افراد فاقد پروانه را شناسایی کرده و از آنها می خواهد برای دریافت پروانه به اتحادیه مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز عنوان کرد: به افرادی که مرتکب تخلف شوند اخطار می دهیم و در صورتی که به اتحادیه رجوع کنند حتی المکان آنها را نصیحت می کنیم، اصولا افرادی که در این صنف مرتکب تخلف می شوند افراد بدون پروانه کسب هستند.

,

پورباطنی بیان کرد: تداخل صنفی و فروش گوشت منجمد از جمله فعالیت های ممنوعه است که در صورت مشاهده با آن برخورد می کنیم، متاسفانه برخی از واحدهایی که صلاحیت فروش گوشت ندارند اقدام به فروش این محصول می کنند، این واحدها توسط بازرسان در بازرسی ها شناسایی شده و با آنها برخورد می شود.

,

وی افزود: اگر گزارشی مبنی بر گران فروشی یا فروش گوشت غیر از بره به ما برسد، بازرسان ما مورد را مورد رصد قرار داره و سپس گزارش می دهند قابل ذکر است تمامی موارد تخلفی گزارش شده در اسرع وقت پیگیری می شوند.

,

اصغر پورباطنی اذعان کرد: اشخاصی که به تازگی می خواهند اقدام به فعالیت کنند باید ابتدا به اتحادیه مراجعه کرده تا از شرایط گرفتن پروانه کسب مطلع شوند، اگر تمام کارها روی روال و طبق زمانبندی از طرف شخص انجام شود، بین ۲۵ تا ۳۰ روز طول می کشد تا شخص پروانه بگیرد.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز تصریح کرد: هنگامی که شخص برای گرفتن مجوز به اتحادیه رجوع می کند، بازرسان ما در ابتدا از مغازه وی بازدید می کنند، سپس مدارک مورد نیاز مغازه مانند سند محضری یا اجاره نامه را مورد رصد قرار می دهیم همچنین شخص از نظر فنی قصابی، باید دارای مهارت لازم باشد.

,

پورباطنی خاطرنشان کرد: در ادامه رصد مدارک، شخص باید به کمیسیون فنی مراجعه کند، دو مورد استعلام از بهداشت و دارایی نیز نیاز است شخص برای ما تهیه کند، در کلاس های اصناف شرکت کند و بعد از آن، ما پروانه کسب صادر می کنیم.

,

وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم گوشت را از واحدهایی تهیه کنند که مجوز فعالیت دارند، اگر از واحدها و افراد متخلفی که اقدام به فروش گوشت می کنند، گوشت خریداری کنند، اتحادیه نیز نمی تواند به موضوع شکایت به خوبی رسیدگی کند.

,

اصغر پورباطنی توضیح داد: مردم علاوه بر اینکه باید بدانند که گوشت را باید از واحدهای معتبر بخرند، همچنین بدانند بعد از خرید گوشت و نپسندیدن آن نمی توانند گوشت را پس بدهند چرا که از لحاظ بهداشتی قصاب نمی تواند آن گوشت را پس بگیرد.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قیمت گوشت را جهادکشاورزی تعیین می کند سپس به ما و ما نیز به واحدها و مردم اعلام می کنیم، متذکر شد: این قبیل موضوع ها همچنان بین مردم وجود دارد و بخاطره آن به اتحادیه مراجعه می کنند چراکه آنگونه که باید این موضوع جا نیافتاده است، بنابراین قصاب حق دارد گوشت برگشتی را نپذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه