اخبار داغ

پرایس در بیانیه‌ای مطبوعاتی مطرح کرد؛

واشنگتن به دنبال پرس‌وجوی بیشتر از تل‌آویو درباره شهادت «ابوعاقله»

واشنگتن به دنبال پرس‌وجوی بیشتر از تل‌آویو درباره شهادت «ابوعاقله»
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که خواستار پرس‌وجوی بیشتر از رژیم صهیونیستی درخصوص جزئیات شهادت «شیرین ابوعاقله» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که کشورش خواستار  ارائه جزئیات بیشتری از اسرائیل درخصوص تحقیقات قتل «شیرین ابوعاقله» شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، پرایس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اذعان کرد: «ما به دنبال اطلاعات بیشتری از اسرائیلی‌ها درخصوص تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله و درگیری‌های ایجادشده بین عزاداران در مراسم تشییع جنازه او و نیروهای اسرائیلی هستیم».
,
 
,
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: «ما خواهان اطلاعات بیشتری در تحقیقات مربوط به قتل شیرین ابوعاقله، برای تکمیل نتایج آن هستیم؛ ما همچنان معتقدیم که پرس‌وجو عنصر مهمی در [رسیدگی به پرونده] قتل وی و حوادثی است که در مراسم تشییع جنازه‌اش رخ داد».
,
 
,
این بیانیه پرایس بعد از آن منتشر شد که «جان کربی» هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور ارتباطات استراتژیک در کاخ سفید طی اظهاراتی مجدداً درخواست کرده بود تا تحقیقات همه‌جانبه‌ای در مورد ترور شرین ابوعاقله بر لزوم پاسخگویی قاتلان آن صورت گیرد.
,
 
,
روز گذشته کربی در پاسخ به سوالات یکی از خبرنگاران ضمن اشاره به رغبت آمریکا در انجام تحقیقات شفاف و جامع، اظهار کرده بود: «آنچه ما می‌خواهیم این است که تحقیقات کاملی درباره این موضوع انجام شود و در پایان آن بازجویی و مجازات درنظر گرفته شود».
,
 
,
این ادعاها در حالی از سوی واشنگتن مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی تاکنون از انتشار نتایج تحقیقات خود در مورد حمله به مراسم تشییع جنازه شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی در قدس شرقی در ۱۳ مارس سال جاری خودداری می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه