اخبار داغ

نماینده اردبیل خطاب به وزیر اقتصاد؛

تعلل در تاسیس منطقه آزاد کام مردم اردبیل را تلخ کرده است

تعلل در تاسیس منطقه آزاد کام مردم اردبیل را تلخ کرده است
بدری گفت: به دلیل تعلل ایجاد شده در بحث تأسیس منطقه آزاد استان اردبیل، متأسفانه شیرینی این اقدام را در کام مردم استان تلخ کرده و انتظار و توقع ما و همه مردم صبور استان از دولت، تعیین تکلیف و اجرای هرچه سریعتر منطقه آزاد اردبیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، صدیف  بدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اعتبارات تبصره ۱۸ با همت دولت سیزدهم عملیاتی شد و جای تقدیر دارد، اما مدت جذب این اعتبارات و سایر اعتبارات مصوب استان اردبیل تا آخر تیرماه مدت زمان بسیار کمی است، و ما خواستار افزایش این مدت زمان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: بحث محدودیت منابع بانک های استان اردبیل نیز از دیگر معضلات موجود و تاثیرگذار در معیشت و اقتصاد مردم استان بوده و بایستی فکر اساسی برای بهره‌مندی از منابع بانکی در استان‌های کم‌برخوردار همچون اردبیل شود.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: یک سری نکاتی در بحث هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد که نیازمند بررسی بیشتر است، در اینکه باید روند هدفمندی یارانه انجام پذیرد هیچ شکی نیست، اما در برنامه‌ریزی باید دقت لازم بعمل آید، چرا که وضع اقتصادی مردم به هیچ وجه خوب نیست و باید فکر اساسی برای جراحی اقتصادی انجام بگیرد.

,

وی تصریح کرد: برای جراحی اقتصادی هم مراقبت‌های حین جراحی لازم است تا شاهد کمترین آثار سوء این اقدام در وضعیت عمومی اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

,

بدری تاکید کرد: اگر بناست شرکت کشت و صنعت مغان واگذار شود، پیشنهاد می‌کنم در بحث واگذاری سهام این شرکت مهم، مردم استان اردبیل به‌خصوص اهالی شریف منطقه مغان در اولویت قرار گیرند.

,

وی افزود: به دلیل تعلل ایجاد شده در بحث تأسیس منطقه آزاد استان اردبیل، متأسفانه شیرینی این اقدام را در کام مردم استان تلخ کرده و انتظار و توقع ما و همه مردم صبور استان از دولت، تعیین تکلیف و اجرای هرچه سریعتر منطقه آزاد اردبیل است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه