اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان:

ثبت نام زائران اربعین طبق دستورالعمل ستاد اربعین کشور انجام می‌شود/ اعزام زائرین از مرزهای زمینی به تصمیم عراق بستگی دارد

ثبت نام زائران اربعین طبق دستورالعمل ستاد اربعین کشور انجام می‌شود/ اعزام زائرین از مرزهای زمینی به تصمیم عراق بستگی دارد
محمود عرب نژاد با بیان اینکه اعزام زائران از مرزهای زمینی برای اربعین به تصمیم دولت عراق بستگی دارد، گفت: طبق دستور العملی که ستاد اربعین کشور ابلاغ می کند، اعزام و ثبت نام زائران عتبات و عالیات در ایام اربعین انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اعزام زائران برای اربعین حسینی گفت: رئیس ستاد اربعین استان استاندار و دبیر این ستاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سازمان حج و زیارت مسئول کمیته ثبت نام و اعزام است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به برگزاری دو جلسه از سوی ستاد اربعین استان ابراز کرد: جلسه مربوط به کمیته ثبت نام و اعزام را نیز برگزار کرده ایم و منتظر دستور العمل ستاد اربعین هستیم تا اقدامات لازم را نیز انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مرزهای هوایی باز هستند و هم اکنون نیز از کرمان در هفته دو پرواز انجام می‌شود و در ایام اربعین نیز پروازها صورت می گیرند، تصریح کرد: منتظر تصمیم دولت عراق هستیم که آیا مرزهای زمینی باز می شوند یا خیر.

عرب نژاد خاطر نشان کرد: با راه اندازی سامانه سماح، ثبت نام ها شروع می شود و طبق دستور العملی که ستاد اربعین کشور ابلاغ می کند، اعزام زائران عتبات و عالیات در ایام اربعین انجام می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه