اخبار داغ

استاد حوزه:

مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه و راه امام خمینی(ره) دارد/ آشنایی نسل جوان با آرمان های امام خمینی(ره) یک ضرورت است

مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه و راه امام خمینی(ره) دارد/ آشنایی نسل جوان با آرمان های امام خمینی(ره) یک ضرورت است
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا پیری گفت: امروز باید الگوی مقاومتی امام را برای نسل جوان که امام را ندیدند بازخوانی و در تمام عرصه ها توسعه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا پیری، یکی از اساتید حوزوی قم در گفتگو با عصرهامون با اشاره به سخنان مقام معظم در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، بیان کرد: بنا به فرموده رهبری امام فقط امام دیروز نیست، امام امروز و امام فردا هست باید الگوی امام را برای نسل حاضر بازخوانی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت باز خوانی الگوی امام که نیاز جامعه امروز است، افزود: امام در دورانی که نه نیروی انسانی خاصی داشت، نه منابع مالی خاصی نه منابع تشکیلاتی خاصی توانست رژیم ستم شاهی را شکست دهد و انقلاب کند و مقاومت اسلامی را در دنیا نهادینه سازد.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: در دوران فعلی  که منابع مالی، انسانی و منابع تشکیلاتی داریم، باید الگوی مقاومتی امام را که در نداری ها توانست انقلاب کند را برای نسل جوان امروز بازخوانی و احیا کنیم.

وی بیان کرد: الگوی مقاومتی امام راحل که الگوی اصیل و موفقی است می تواند برای نسل حاضر و نسل بعدی کارساز  و‌ گره گشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پیری با اشاره به اینکه برخی کشورهای اسلامی در حال مبارزه با استکبار هستند، ادامه داد: باید الگوی مقاومت اسلامی امام و مدل مبارزاتی امام  برای این کشورها بازخوانی و نهادینه شود، تا به پیروزی واقعی برسند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: برای جامعه ایرانی خود همان الگوی مقاومتی امام را که در حوزه سیاسی بود را امتداد دهیم به حوزه اقتصاد مقاومتی، حوزه مدیریت جهادی و این الگوی امام را در تمامی بخش ها توسعه دهیم تا به موفقیت های موثر برسیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه