اخبار داغ

سران طوایف سیستان و بلوچستان:

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌/ انقلاب اسلامی نور امید را در دل ستمدیدگان روشن کرد

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌/ انقلاب اسلامی نور امید را در دل ستمدیدگان روشن کرد
شماری از سران طوایف سیستان وبلوچستان گفتند: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است و یاد و خاطره ایشان هرگز از اذهان ما بیرون نخواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ۱۴ خرداد روز تلخ وداع ملت آزاده ایران با مقتدای خویش امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۸ است، روزی که بت شکن قرن و ابراهیم زمان از میان ملت ایران پر کشید و کوله باری از غم و اندوه را برای دوستدارانش به یادگار گذاشت.

زمانی که رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران خبر رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) را به ملت ایران اطلاع دادند، تمام شهرهای کشور در بهت و حیرت فرو رفت به طوری که فضای سکوت و ماتم سرتاسر ایران را فرا گرفت.

چند ساعت پس از اعلام خبر رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران یکپارچه سیاهپوش شده و هرکس در حد توان خود تلاش کرد تا در برپایی مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران قدم موثری را بردارد؛ بسیاری از مردم ایران از خراسان گرفته تا زاهدان و از ارومیه و تبریز گرفته تا بوشهر و خوزستان، خود را به تهران رسانده تا بار دیگر با رهبر و مقتدای خود دیدار کرده و اعلام کنند که برای همیشه بر عهد و پیمان خود با امام خوبی ها پایبند هستند.
 
امام راحل اسلام ناب را منشا مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قرار داد

سردار محمد اکبر نوتی زهی یکی از سران طوایف استان با بیان اینکه ۱۴ خرداد از ایام حزن‌انگیز ملت شریف ایران اسلامی  است، گفت: چنین روزی سالگرد ارتحال ابرمردی است که با نفس مسیحایی، ابراهیم‌ وار بت های زمان را شکست و اسلام ناب را منشا مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره کشور قرار داد و مبدا تحولات بزرگی نه تنها در ایران بلکه در جهان شد.

وی بیان کرد: شخصیت تاریخ ساز، استکبار ستیز و سلطه ناپذیر امام راحل و ژرف نگری، تدابیر داهیانه و بلند فرماندهی معظم کل قوا، بازدارندگی اطمینان بخشی را در حوزه های دفاعی و نظامی ایجاد کرد به نحوی که زمینه خنثی سازی تهدیدات علیه میهن عزیز و امنیت مثال زدنی را فراهم کرده است.

این سر طایفه افزود: دشمنان با تمام وجود علیه اسلام و مسلمین در طول تاریخ تلاش و حتی دین را به عنوان افیون جامعه معرفی کردند اما امام راحل حقیقت اسلام و قرآن را به جهان نشان داد تا جایی که به رئیس جمهور شوروی سابق اعلام می‌کند ۷۰ سال کمونیسم مشکلات شما را حل نکرد و تنها راه نجات شما بازگشت به اسلام است که همه اینها حاکی از روحیه مدیریت امام دارد.

وی ضمن بزرگداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ادامه داد: در این روز بیش از ۱۵ هزار نفر را سال ۱۳۴۲ در قم به شهادت رساندند و این واقعه زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت جهانی شد.

نوتی زهی اظهار کرد: با گذشت ۳۳ سال از فقدان امام راحل به یمن رهبری هوشمندانه و خردمندانه خلف صالح و شایسته ایشان،حضرت امام خامنه ای، امروز انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین سال استقرار و نقش آفرینی های خود در تمامی حوزه ها و عرصه ها با عبور از چالش‌ها و بحران ‌های گوناگون و مقاومت و ایستادگی  دراوج اقتدار و در قله عزت و افتخار قرار دارد.

انقلاب اسلامی انفجار نور در برابر رژیم شاه بود

 حاج عبدالنبی کرد یکی دیگر از سران طوایف استان از شهرستان مرزی میرجاوه بیان کرد: روح‌الله خمینی (ره) بزرگ‌مردی از تبار نور بود و انقلابی را رقم زد که همچون انفجار نور در برابر  رژیم شاه، نور امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

وی افزود: امام خمینی (ره)، شخصیت همیشه ماندگاریست که نماد یک رهبر مردمی بود؛ از میان مردم برخاست، با مردم زیست و درنهایت یک نظام مردم سالار دینی را به یادگار نهاد.

به گفته این سرطایفه،   ١٥خرداد ١٣٤٢ نقطه‌ی عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و خیزش اسلام‌خواهانه است که الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان جهان ارائه کردند.
 
نظام جمهوری اسلامی؛ میراث نهضت امام خمینی (ره) است

مولوی عبدالواحد توحیدی پور شیرانزهی، امام جمعه وسرطایفه دهستان کافه بلوچی شهرستان سرباز هم گفت: 14خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی است، که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته روشن کرد؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی امروز میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی معماری اولین نظام اسلامی را به منصه ظهور رساند.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در نهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاد.
 
پیروی کامل از رهنمودها و فرامین رهبرین انقلاب رمز پیروزی

حاج عبدالعزیز مرادزهی یکی دیگر از سران طوایف استان گفت: 14خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود:14 خرداد، روز رهبر حماسه و ایثار است، روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان و رشید ایران به ارمغان آورد.

به گفته این سرطایفه؛ امام‌ خمینی‌( ره )، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

وی تاکید کرد: امروز ملت های آزادی خواه حتی‌ ملت های‌ غیر مسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ امام راحل و رهبر معظم انقلاب را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ جست و جو می کنند.

مرادزهی رمز موفقیت و پیروزی کشور در تمام این سالیان را پیروی کامل از رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت:  باید راه و سلوک امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره و در همهی امور سرلوحه و سرمشق مسئولان و مردم باشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, امام راحل اسلام ناب را منشا مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قرار داد, امام راحل اسلام ناب را منشا مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قرار داد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انقلاب اسلامی انفجار نور در برابر رژیم شاه بود, انقلاب اسلامی انفجار نور در برابر رژیم شاه بود,
,
,
,
,
,
,
,
, نظام جمهوری اسلامی؛ میراث نهضت امام خمینی (ره) است, نظام جمهوری اسلامی؛ میراث نهضت امام خمینی (ره) است,
,
,
,
,
,
,
,
, پیروی کامل از رهنمودها و فرامین رهبرین انقلاب رمز پیروزی, پیروی کامل از رهنمودها و فرامین رهبرین انقلاب رمز پیروزی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه