اخبار داغ

در سالروز مبارزه با استکبار برگزار شد؛

تظاهرات یمنی‌ها در «صنعاء» و «صعده»/ تأکید بر حمایت از فلسطین

تظاهرات یمنی‌ها در «صنعاء» و «صعده»/ تأکید بر حمایت از فلسطین
هزاران نفر از مردم یمن امروز جمعه در سالروز مبارزه با استکبار تحت عنوان «یوم الصرخه» دست به برگزاری تظاهرات گسترده در استان های صنعاء و صعده زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، هزاران نفر از مردم یمن امروز جمعه در سالروز مبارزه با استکبار تحت عنوان «یوم الصرخه» دست به برگزاری تظاهرات گسترده در استان های صنعاء و صعده زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تظاهرات صعده با صدور بیانیه ای اعلام کردند: این وظیفه و مسئولیت شرعی امت اسلامی است که علیه دشمنان خداوند و اسلام اعلام بسیج عمومی و فراگیر کند.

,

در ادامه بیانیه مذکور عنوان شده است: ما به تجاوزکاران سعودی و آمریکایی هشدار می دهیم که به تجاوز نظامی خود علیه یمن ادامه ندهند. همینجا یک بار دیگر تأکید می کنیم که یمن همچنان کشوری صاحب عزت، کرامت و استقلال باقی خواهد ماند.

,

در این بیانیه همچنین ضمن تقبیح عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تأکید شده است: عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اقدام خطرناکی است. این اقدام تنها منافع دشمنان خدا را تأمین می کند.

,

شرکت کنندگان در تظاهرات صعده افزودند: ما بر موضع خود مبنی بر حمایت از مردم فلسطین تأکید می کنیم. ملت یمن در کنار مظلومان فلسطین باقی خواهد ماند. ملت یمن همچنان به حمایت از محور مقاومت و مسیر جهاد و جهادگری ادامه می دهد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه