اخبار داغ

تزریق آرامش و مدیریت حواشی در این قهرمانی نقش زیادی داشت؛

منوچهری: مجیدی تیمش را با شخصیت قهرمانی بست و خودش را به هواداران ثابت کرد/ بحثی در قابل احترام بودن استقلال نیست

منوچهری: مجیدی تیمش را با شخصیت قهرمانی بست و خودش را به هواداران ثابت کرد/ بحثی در قابل احترام بودن استقلال نیست
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی مجیدی استقلال واقعی را با شخصیت قهرمانی بسته و بحثی در قابل احترام بودن تیمش نیست.
[
امین منوچهری، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: باید این قهرمانی را تبریک گفت؛ اتفاق بزرگی برای استقلال رخ داده و تیم با شکستن همه رکوردهای موجود به قهرمانی رسیده. این قهرمانی را استقلال مدیون مدیریت صحیح فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلوست.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: تزریق آرامش و مدیریت حواشی پراکنده‌ای که می‌توانستند ناگوار هم باشند، در این قهرمانی نقش زیادی داشت. نقش تمام اعضای کادرفنی اعم از گابریله پین، صالح مصطفوی و فرزاد مجیدی تا خود سرمربی در این نتایج هم مشهود است.
,
 
,
منوچهری در همین باره عنوان داشت: فرهاد مجیدی مدیریت خوبی روی کادرفنی و مجموعه تیم داشت و جهت تیم برای رسیدن به قهرمانی در تفکرات کادرفنی شکل گرفت که این از نقش‌های اصلی مجیدی در تیم بود. همه باهم در این قهرمانی به مساوات نقش آفریده‌اند اما تصمیمات اصلی منجر به مدیریت تیم و مسئولیت نهایی قهرمانی با خود فرهاد است.
,
 
,
او درباره نقش شخص مجیدی در رساندن استقلال به قهرمانی شماره ۱۰ لیگ برتر گفت: فرهاد خودش را با این قهرمانی به فوتبال ایران ثابت کرده و نشان داد اگر تیم را خودش ببندد و در شرایط خاص و بحرانی به تیم اضافه نشود، کارش را بلد است. مجیدی استقلال واقعی را با شخصیت قهرمانی بسته و بحثی در قابل احترام بودن تیمش نیست.
,
 
,
منوچهری بااشاره به نقش بازیکنان جوان در این نتایج تاکید داشت: اعتماد سرمربی به بازیکنان جوان باعث افزایش سطح اعتمادبه‌نفش آن‌ها شد و دیدیم که با حمایت هواداران، بازیکنانی مثل امیرحسین حسین‌زاده یا حتی آرمان رمضانی به کار آمدند و در موقع موردنیاز، بار مهمی را از روی دوش تیم برداشتند.
,
 
,
پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد مسیر فصل بعد استقلالی‌ها تصریح داشت: با این قهرمانی توقعات از استقلال بالا رفته و قطعاً هواداران تکرار قهرمانی و قهرمانی در جام‌حذفی را می‌خواهند. با همین منوال باید ترکیب و وضعیت باشگاه تقویت شود. نباید مثل گذشته تغییرات زیروبمی داشت و نباید اتفاقات ناخوشایند قبل رخ بدهد.
,
 
,
وی در پایان گفت: صحبت‌هایی هم درباره بازگشت بازیکنانی مثل کاوه رضایی، مهدی قایدی یا علی کریمی هم شده که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به استقلال کمک زیادی کنند اما محوریت تصمیمات فنی فقط با سرمربی است و فرهاد مجیدی باید درباره بستن تیم برای سال آتی تصمیم آخر را بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه