اخبار داغ

مدرس حوزه های علمیه اردبیل:

ترویج سیره عملی ائمه معصومین(ع)، تیر خلاص بر پیکره وهابیت است

ترویج سیره عملی ائمه معصومین(ع)، تیر خلاص بر پیکره وهابیت است
مدرس حوزه های علمیه اردبیل به بازخوانی وقایع هشتم شوال و جنایات وهابیت پرداخت و گفت: ترویج سیره عملی ائمه معصومین(ع) در جهان اسلام، تیر خلاص بر پیکره وهابیت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، مراسم هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه معصومین(ع) در بقیع پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام عزیزپور مدرس حوزه های علمیه اردبیل و با حضور جمعی از طلاب در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

حجت الاسلام عزیزپور در این مراسم به جنایات وهابیت در طول تاریخ، اشاره کرد و گفت: مظلومیت ائمه اطهار(ع) همیشه بوده و ادامه دارد.

,

, ,

 وی یکی از اهداف اصلی این گروه را تلاش برای از یاد بردن یاد و ذکر و سیره عملی ائمه اطهار(ع) نام برد و گفت: جهاد تبیین و جریان سازی سیره عملی و رفتاری ائمه اطهار(ع) در مناسبت های مختلف، برگزاری باشکوه اعیاد اسلامی، ایام ولادت و شهادت ائمه معصومین ضمن تداوم راه این بزرگواران منجر به خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

,

حجت الاسلام عزیزپور غفلت برخی از حکام کشورهای اسلامی از جنایات وهابیت را متذکر شد و گفت:تنها با جهاد تبیین و روشنگری به ویژه در فضای مجازی می توان اذهان ملت های مسلمان را نسبت به وهابیت  آگاه و بیدار کرد.

,

مدیر مدرسه علمیه صالحیه اردبیل با بیان اینکه وهابیت فرقه‌ای است که دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به وجود آورده است، گفت: تخریب بارگاه ملکوتی ائمه اطهار (ع) در بقیع قلوب صدها میلیون شیعه و اهل سنت محب اهل بیت(ع) را جریحه دار ساخت و هیچ‌گاه داغ این مصیبت جانکاه فراموش نخواهد شد.

,

, ,

وی طرز تفکر وهابیت را یاداور شد و گفت: فرقه وهابیت با پیش گرفتن راه عناد و لجاجت هرگز در صحنه های مناظره با منطق و برهان حضور پیدا نمی کنند چراکه بنیه فکری و ادله و برهان این فرقه ضاله از چنان سست و بی اساس است که انها از مناظره و محافل علمی و منطقی رویگردان هستند.

,

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه امروز روز بیداری جهان اسلام است، گفت: امروز جنایان وهابیت بیش از گذشته نزد امت های مسلمان آشکار است و به امید خداوند متعال ریشه های این فرقه ضاله در حال خشک شدن است.

,

حجت الاسلام عزیزپور با بیان اینکه امروز مسلمانان در سراسر جهان اسلام مرزهای مستکبرین را یکی پس از دیگری درهم می شکنند گفت: وقت آن رسیده است تا اختلاف افکنان و مخالفان طریق اهل بیت(ع)  محو و نابود شوند.

,

وی به پویش های جهانی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز بستر فضای مجازی بهترین فرصت برای روشنگری افکار جهان، فریاد مظلومیت مسلمین به ویژه شیعیان از جور و ستم مستکبرین و اعاده حق از آنها است.

,

مدرس حوزه های علمیه اردبیل تصریح کرد؛ فعالین مجازی می توانند با راه اندازی پویش های جهانی در رابطه با هشم شوال، سالروز تخریب بقیع به افشاسازی جنایات وهابیت در جهان پرداخته و با روشنگری های خود موضوع هشتم شوال را به گفتمان جهانی و مطالبه عمومی تبدیل کنند.

,

وی ترویج سبک زندگی و سیره عملی و رفتاری ائمه معصومین(ع) را بهترین شیوه مقابله با افکار پلید وهابیت عنوان کرد و گفت: ترویج سیره عملی و رفتاری ائمه معصومین(ع) در جهان اسلام، در واقع تیر خلاص بر پیکره وهابیت است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه