اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

6 هزار زائر راهیان نور از استان البرز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد

6 هزار زائر راهیان نور از استان البرز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد
اخلاقی گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده در طول فصل بهار و تابستان، 6 هزار زائر راهیان نور از استان البرز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوله بار،سعید اخلاقی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به استقبال زائران راهیان نور این استان از سفرهای راهیان نور گفت: در نوروز امسال شاهد حضور 10 هزار البرزی در سرزمین های نور در استان خوزستان بودیم و یقینا اگر ظرفیت بیشتری داشتیم، زائران راهیان نور بیشتری دراین  سفر حضور پیدا می کردند.


وی ادامه داد: حضور خودروهای شخصی در سفرهای راهیان نور امسال به خوبی دیده شد و ما در سه نقطه اهواز، اندیمشک و خرمشهر برای زائران راهیان نور اسکان داشتیم.


اخلاقی تاکید کرد: حدود 700 زائر راهیان نور البرزی در مراسم افتتاحیه راهیان نور و عملیات بازی دراز در شهرستان سر پل ذهاب شرکت خواهند کرد.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده در طول فصل بهار و تابستان، 6 هزار زائر راهیان نور از استان البرز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه