اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

حضور خانواده ها و خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان دهنده مردمی بودن راهیان نور است

حضور خانواده ها و خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان دهنده مردمی بودن راهیان نور است
قنبری گفت: چیزی که در راهیان نور امسال به خوبی به چشم می آمد، حضور خانواده ها و خودروهای شخصی بود که باعث شده که بود که جلوه مردمی بودن راهیان نور بیشتر نمایان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوله بار،مجتبی قنبری مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از عملیات های بزرگ فرهنگی در کشور است، گفت: نوروز امسال 600 زائر راهیان نور و 140 خودروی شخصی با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با سیره شهدا آشناتر شدند.

وی ادامه داد: چیزی که در راهیان نور امسال به خوبی به چشم می آمد، حضور خانواده ها و خودروهای شخصی بود که باعث شده که بود که جلوه مردمی بودن راهیان نور بیشتر نمایان شود.

قنبری تاکید کرد: بعد از اغاز اردوهای راهیان نور در سال جدید، بیش از یک هزار و پانصد زائر راهیان نور نیز از این استان عازم مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مسافت طولانی استان خراسان جنوبی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اردوهای ما 7 روز به طول می انجامد.

انتهای پیام/ بهزاد شهبازی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه