اخبار داغ

حال عمومی استاد فاطمی‌نیا مساعد نیست/ مردم دعا کنند

حال عمومی استاد فاطمی‌نیا مساعد نیست/ مردم دعا کنند
فرزند استاد فاطمی نیا گفت: در روزهای گذشته به دلیل وخامت حال استاد فاطمی‌نیا، ایشان به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و حال عمومی ایشان چندان رضایت‌بخش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جت‌الاسلام سیدحسین فاطمی‌نیا از فرزندان آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق در گفت‌وگویی اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل وخامت حال استاد فاطمی‌نیا، ایشان به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و حال عمومی ایشان چندان رضایت بخش نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: مسیر درمانی استاد با مشکل مواجه شده و از تمام ملت شریف و عزیز که همه در حکم فرزندان استاد هستند، استدعا داریم که در این ماه میهمانی الهی به دعاهایشان ادامه دهند و بر کوره استجابت بدمند؛ خصوصاً در سحرهای باقی مانده، دعا کنند تا ان‌شاءالله به لطف کامل و فضل شامل الهی، خداوند جمیع مریضان خصوصا استاد را لباس عافیت بپوشاند.
,
 
,
به گزارش فارس، استاد فاطمی‌نیا در تعطیلات نوروز هم به دلیل شدت یافتن بیماری سرطان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.
,
 
,
استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، خطیب، استاد اخلاق، صاحب‌نظر در زمینه تاریخ اسلامی و کتابشناس و همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست. 
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه