اخبار داغ

با حضور مردم ولایتمدار قم؛

پیکر آیت الله علوی گرگانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد+عکس و فیلم

پیکر آیت الله علوی گرگانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)  به خاک سپرده شد+عکس و فیلم
پپیکر عالم ربانی، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی صبح امروز با حضور خیل مقلدان و مردم ولایتمدار قم تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع و در این حرم شریف به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا  آیین بدرقه و تشییع باشکوه پیکر مطهر آیت‌الله علوی گرگانی که سه‌شنبه دار فانی را وداع کرد، با حضور طلاب و روحانیون، اساتید حوزه علمیه قم، مقامات کشوری و استانی و مردم ولایتمدار و مومن قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

پیکر مطهر این مرجع عالیقدر پس از استقرار در مسجد امام حسن عسکری(ع)‌ و قرائت فاتحه و نوحه سرایی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)‌ به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به حرکت درآمد.

,

نماز میت بر پیکر مطهر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی پس از انتقال به حرم حضرت معصومه (س) توسط آیت‌الله نوری همدانی قرائت شد و سپس در میان ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت در خانه ابدی آرام گرفت.

,

, ,


, ,
, ,

, ,

, ,

, ,

مراسم تشییع باشکوه پیکر آیت الله علوی گرگانی روز گذشته با حضور گسترده مردم گرگان دراین شهر برگزار شد و امروز در قم پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

,

مراسم ترحیم و بزرگداشت مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله علوی گرگانی از جانب رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهر قم برگزار خواهد شد.

,

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پس از یک دوره بیماری عصر سه شنبه هفته جاری در ۸۲ سالگی در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه