اخبار داغ

در روز عاشورا صورت می‌گیرد؛

به صورت نیابتی زائر امام حسین (ع) و کربلا باشید/به تو از دور سلام

به صورت نیابتی زائر امام حسین (ع) و کربلا باشید/به تو از دور سلام
امروز عاشورای حسینی است و ثبت نام زیارت به نیابت حضرت امام حسین (علیه السّلام) برای روز عاشورا از دو طریق انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روز عاشورا از دور و به صورت نیابتی زائر امام حسین (ع) و کربلا باشید. ثبت نام زیارت به نیابت حضرت امام حسین (علیه السّلام) برای روز عاشورا از دو طریق انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مؤسسه رسانه دیجیتال امام حسین (علیه السّلام) وابسته به آستان قدس حسینی «زیارت به نیابت» برای مشتاقان زیارت حضرت امام حسین (علیه السّلام) با هدف بهره‌مندی برادران و خواهران مؤمن در تمامی نقاط جهان از ثواب زیارتی امام حسین (علیه السّلام) در روز عاشورا اجرا می‌شود و در این راستا تمامی هماهنگی‌ها با واحد خادمان سادات حرم مطهر صورت گرفته است. این طرح که از سمت آستان عتبه حسینی انجام می‌شود تا ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه بیست و هفتم مرداد ماه انجام می‌شود و پس از آن تمامی اسامی به واحد خادمان سادات حرم منتقل می‌شود تا زیارت به نیابت از درخواست کنندگان انجام شود. برای ثبت نام بر روی لینک کلیک کنید.

,  لینک,

از سویی دیگر ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در طرح ثبت نام زیارتی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی لینکی قرار داده تا علاقه مندان به تارنمای ستاد بازسازی عتبات عالیات و بخش «نایب‌الزیاره» مراجعه کرده و به نام خود یا نیابت از اموات و درگذشتگان، درخواست زیارت نیابتی را ثبت کنند. برای ثبت نام بر روی لینک کلیک کنید.

,  لینک,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه