اخبار داغ

ترقی در گفت‌وگو با دانا:

اقدام امارات خنجری بود که از پشت به آرمان فلسطین زده شد/ امتیاز انتخاباتی امارات به ترامپ

اقدام امارات خنجری بود که از پشت به آرمان فلسطین زده شد/ امتیاز انتخاباتی امارات به ترامپ
کارشناس مسائل بین المل گفت: اقدام امارات در به رسمیت شناختن و آشکار سازی با رژیم جعلی اسرائیل، استراتژی دراز مدت جهان اسلام را خدشه‌دار کرده و به طور طبیعی تصمیم و اقدام امارات متحده عربی خنجری است که از پشت به آرمان فلسطین زده شده است.
[

«حمیدرضا ترقی» کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن محکوم کردن اقدام امارات متحده عربی در آشکارسازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آنچه که مسلم است مقاومت تا کنون تلاش کرده تا وحدت و انسجام امت اسلامی را در دفاع و حمایت از آرمان فلسطین حفظ کند و اجازه ندهد رژیم صهیونیستی با نفوذ در جبهه مدافعین آرمان فلسطین، زمینه‌ای برای ایجاد صلح با اعراب و یا به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل را در بین کشورهای اسلامی و عربی پدید بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: اقدام امارات در به رسمیت شناختن و آشکار سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل، استراتژی دراز مدت جهان اسلام را خدشه‌دار کرده و به طور طبیعی تصمیم و اقدام امارات متحده عربی خنجری است که از پشت به آرمان فلسطین زده شده است.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه روابط امارات با رژیم صهیونیستی به مدت 20 سال به صورت پنهانی برقرار بود، گفت: یکی از اهداف غرب از موضوع علنی شدن این مسئله به طور طبیعی آسیب زدن به انسجام جبهه مقاومت است اما توسط ملت های اسلامی این سیاست پذیرفته نشده و نخواهد شد.
,
 
,
شیوخ امارات مجبورند برای حیات سیاسی‌شان تابع آمریکا باشند
, شیوخ امارات مجبورند برای حیات سیاسی‌شان تابع آمریکا باشند, شیوخ امارات مجبورند برای حیات سیاسی‌شان تابع آمریکا باشند,
 
,
ترقی اصل هدف این اقدام را نوعی بهره برداری سیاسی توسط ترامپ برای انتخابات 2020 برشمرد و تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند هر کشور عربی که با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کند و آن را به رسمیت بشناسد، آن دولت مشروعیت خود را در داخل جامعه از دست می‌دهد و دولت‌ها تن به چنین خفت و ذلتی نمی‌دهند و رژیم صهیونیستی را همواره غده سرطانی موجود در جهان می‌دانند و جهت مبارزه و نابودی آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
,
 
,
وی بیان داشت: این دولت‌ها جز این که خودشان را در بین ملت‌های اسلام و مقاومت ضایع می‌کنند، نتیجه دیگری نخواهند داشت و ترامپ هم از این ترفند بهره‌ای نخواهد برد.
,
 
,
کارشناس مسائل بین الملل در خصوص دلیل این اقدام امارات گفت: در اقدام امارات بحث تمایل موضوعیت ندارد و در واقع این اقدام یک اجبار بود. چنین کشورهایی که به دامن آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌روند به دلیل اینکه نمی‌توانند مشروعیت خود را از داخل کشورشان و از بین ملت شان بگیرند، مجبورند به قدرت‌های خارجی تکیه کنند.
,
 
,
ترقی با بیان اینکه کشور رژیم امارات بدون تکیه بر قدرت‌های خارجی نمی‌تواند بر مردم حکومت کند و مشروعیت لازم را ندارد، افزود: شیوخ امارات قوای رسیدگی به امور داخلی خود را ندارند و بر همین اساس وابسته به آمریکا هستند و باید در واقع دستورات آن‌ها را عملیاتی کنند.
,
 
,
وی در پایان گفت: شیوخ امارات مجبورند برای حیات سیاسی خودشان تابع نظرات و خواست آمریکا باشند و بر همین اساس آمادگی دوشیده شدن توسط آمریکا را دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه