اخبار داغ

در پی خلأ قانونی در قم در حال رخ دادن است؛

رواح پدیده "خود مهم پنداری" با نصب تابلوهای "پارک مطلقا ممنوع" جلوی منازل+عکس

رواح پدیده "خود مهم پنداری" با نصب تابلوهای "پارک مطلقا ممنوع" جلوی منازل+عکس
با چرخی کوتاه در سطح شهر و برخی محله های شهر به راحتی می توانیم تابلوهای مطلقا ممنوع در مقابل برخی منازل شخصی را مشاهده کرد که صاحب خانه شاید مسئولیت مهمی هم نداشته باشد یا مسئولیت مهم او پایان یافته باشد اما هنوز این تابلوها در مقابل منزل او موجود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، شاید بارها و بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که وقتی می خواهید خودرو شخصی را از پارکینگ منزل خارج کنید با خودرویی مقابل درب خروجی منزل مواجه شوید. در این اتفاق بهترین حالت ممکن این گونه است که صاحب خودرو شماره تماسی را در داخل خودرو قرار داده است و شما با تماس بعد از چند دقیقه جابجایی خودرو می توانید خودرو خود را از خانه خارج کنید و در بدترین حالت این است که صاحب خودرو ساعت ها بعد برای جابجایی خودرو مراجعه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

در این نوع اتفاقات تنها کاری که می توان انجام داد تماس با پلیس 110 است و غیر از این هر کاری مانند پنچر کردن، آسیب به خودرو و... انجام شود صاحب خودرو می تواند از شما شاکی شود.

,

این در حالی است که در برخی محله های خلوت حتما مشاهده کرده اید که در مقابل برخی خانه ها تابلوهای پارک مطلقا ممنوع نصب شده است و این سوال برای شما ایجاد می شود که چرا در مقابل خانه شخصی برخی از افراد چنین تابلوهایی نصب می شود؟ آیا خون این افراد رنگین تر است و یا این افراد جدای از مردم عادی هستند؟

,

ممکن است این خانه متعلق به یکی از شخصیت های مهم و تراز اول نظام و کشور باشد که برای حفظ امنیت این شخص چنین تابلویی در مقابل منزل شخصی او نصب شده است اما آیا همه صاحبان منازلی که این نوع تابلوها در مقابل منزل آنها نصب شده اند از شخصیت های مهم کشوری هستند؟ باید گفت برای برقراری امنیت این افراد اینچنین راه های مناسب و شایسته نیست.

,

این درحالی است که ممکن است فردی در گذشته مسئولیت مهمی داشته است و امروز دیگر آن مسئولیت را ندارد اما هنوز این تابلو در مقابل منزل او نصب و در صورت پارک خودرو مشمول جریمه می شود و یا ممکن است فردی مسئولیت مهمی ندارد اما با سوء استفاده از قانون توانسته است این تابلو و یا برخی علائم دیگر را در مقابل منزل خود نصب کند که این مسائل نوعی بی عدالتی است که باید هرچه سریعتر رفع شود.

,

باید ارگان های انتظامی مشخص کنند که نصب تابلومطلقا ممنوع و تابلوهای مشابه در مقابل درب منزل شخصی چه کسانی مجاز است و این تابلوها باید تا چه زمانی در مقابل منزل این افراد بماند همچنین انتظار است نیروی انتظامی استان و شهرداری در مقابل این نوع بی عدالتی ها برخورد مناسبی داشته باشد.

,


 

,
,

, ,


انتهای پیام/

,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه