اخبار داغ

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی دریایی با روحیه و قدرت بیشتری مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد

نیروی دریایی با روحیه و قدرت بیشتری مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد
امیر تقی خانی با اشاره به اینکه تیم هایی در حال بررسی حادثه کنارک هستند، گفت: نیروی دریایی ارتش با روحیه و قدرت بیشتری نسبت به قبل مأموریت‌های خود را انجام خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی در گفتگو باخبرنگار قم فردا با اشاره به رشادت های ارتش جمهوری اسلامی بعد از انقلاب، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در همان روزهای اول شروع جنگ تحمیلی توانست طومار دشمن را بپیچد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: نیروهای ارتش درعملیات های مهم دفاع مقدس مانند بیت المقدس حضور داشته و در این عملیات ها رشادت های بسیاری را انجام داده است.

,

امیر تقی خانی با اشاره به نقش موثر نیروی دریایی در امنیت کشتی ها در منطقه، گفت: بازنگاه داشتن راه های مواصلاتی دریایی، کمک به صادرات و واردات، اسکورت کشتی های تجاری و نفتکش برخی از خدمات نیروی دریایی ارتش به کشور و نظام است.

,

وی اضافه کرد: تامین امنیت منطقه و مقابله با دزدان دریایی و حضور موثر در آب های آزاد و اهتزار پرچم کشور عزیزمان در دورترین نقاط دنیا با ناوهای ایرانی از دیگر خدمات نیروی دریایی است.

,

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این اقدامات باعث اقتدار دریایی ایران شده است، گفت: در حادثه شناور کنارک 19نفر به شهادت رسیدند که روز گذشته تشییع شدند و پیکر مطهر شهدا در شهرستان های خود به خاک سپرده خواهد شد.

,

وی ابراز داشت: در خصوص علت وقوع این حادثه تیم هایی در حال بررسی ابعاد آن هستند تا انشالله از وقوع اتفاقات این چنینی در آینده پیشگیری کنیم.

,

امیرتقی خانی با اشاره به اینکه از این نوع حوادث در بزرگترین ارتش های دنیا هم رخ داده است، خاطرنشان کرد: برای برخی از نیروهای ارتش دنیا بر روی بزرگ‌ترین ناوها و تأسیسات دریایی خود با تمام پیش‌بینی‌ها و پیگیری‌ها و دقت نظرهایی که دارند حوادث و اتفاقات بسیار سنگینی رخ‌داده است.

,

وی عنوان کرد: این‌گونه اتفاقات نباید رخ دهد اما بعضی از مواقع به دلیل استفاده از مهمات و ابزار جنگی واقعی برای قرار دادن مجموعه در یک صحنه واقعی رزم و تمرینات رزمی اجتناب‌ناپذیر است.

,

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی دریایی با روحیه و قدرت بیشتر مأموریت‌های خود را انجام خواهد داد، تاکید کرد: از زمانی که این حادثه رخ داده است سیلی از پیام‌های تبریک و تسلیت، محبت و همدردی چه در فضای رسمی و چه در فضای مجازی به تعداد بسیار زیاد منتشر شده است که این موجب دلگرمی فرزندان این مرز و بوم در نیروی دریایی است که انشالله با روحیه بهتر و با قدرت بیشتری بتوانند مأموریت‌های خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه