اخبار داغ

در اولین دیدار اصحاب رسانه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

دهبانی‌‌پور: نگاهم معطوف به ارزش‌ها، تعامل و تعادل است/ ارجمند:رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مدیران بومی را حمایت کنند

دهبانی‌‌پور: نگاهم معطوف به ارزش‌ها، تعامل و تعادل است/ ارجمند:رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مدیران بومی را حمایت کنند
مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت:من نگاهم معطوف به ارزش‌ها، تعامل و تعادل است و به کمک اصحاب رسانه و پیشکسوتان فرهنگ به دنبال این مهم هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز آخرین جلسه شورای قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , چهارفصل,

 

,

گفتنی است در این جلسه اصحاب رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد، مسوول بسیج رسانه استان،مدیران سابق خانه مطبوعات حضورداشتند.

,

 

,

در این جلسه اصحاب رسانه استان  ضمن تبریک انتصاب دهبانی پور به مدیرکلی این اداره کل مواردی از جمله بیمه خبرنگاران، تشکیل خانه مطبوعات، یارانه مطبوعات، صدور کارت خبرنگاری مطرح شد.

,

 

,

http://sobhezagros.ir/sites/default/files/fullimages/1393/12/25/20150316_092144.jpg

, http://sobhezagros.ir/sites/default/files/fullimages/1393/12/25/20150316_092144.jpg, http://sobhezagros.ir/sites/default/files/fullimages/1393/12/25/20150316_092144.jpg,

 

,

 

,

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مدیران بومی را حمایت کنند

,

 

,

سید محمدلطیف ارجمند صبح امروز در جلسه شورای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهرچه داریم از فرهنگ دفاع مقدس است و از زمانی که انقلاب شکل گرفت این روحیه و فرهنگ عاشورایی بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

,

 

,

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: ولایت‌مداری اولین فرهنگ عاشورایی  بوده که توانسته انقلاب را حفظ  و ملت توانسته در مقابل حربه‌های دشمنان ایستادگی کند.

,

 

,

وی ضمن تبریک به رضا دهبانی‌‌پور به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان ادامه داد:  از اصحاب رسانه استان انتظار داریم که مدیران بومی را حمایت کنند.

,

 

,

 

,

ارجمند  در پایان با تاکید بر اینکه رسانه معاند با نظام در استان نداریم، گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد همه آن‌ها بسیجی هستند و همه به ارزش‌های نظام واقف هستند و در این راستا حرکت می‌کنند.

,

 

,

دهبانی‌‌پور:نگاهم معطوف به ارزش‌ها، تعامل و تعادل است

,

 

,

رضا دهبانی‌‌پور در ادامه این جلسه گفت: انقلاب‌های زیادی به‌وجود آمده‌اند اما انقلاب اسلامی با کمک فرهنگ ساخته شده است.

,

 

,

دهبانی‌پور زیرساخت  فرهنگ را در هر جامعه‌ای  لازم و اصلی برشمرد و افزود: رشد فرهنگی نقش اساسی و کلیدی در رشد جامعه دارد و با توجه به زیرساخت فرهنگ شاهد پیشرفت‌هایی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ...خواهیم بود.

,

 

,

وی ادامه داد: من نگاهم معطوف به ارزش‌ها، تعامل و تعادل است و به کمک اصحاب رسانه و پیشکسوتان فرهنگ به دنبال این مهم هستم.

,

 

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کار فرهگی نباید جزیره‌ای عمل کرد تا بتوانیم نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را برجسته کنیم.

,

 

,

وی یاداور شد: رسانه‌ها با ذهن  و روان انسان‌ها سر و کار دارند و تنها با بعد ظاهری انسان‌ها سر و کار نداشته و می‌توانند با خبررسانی روان مردم را به آرامش و آسایش برسانند از این‌رو نقش دوسویه دارند.

,

 

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:  بسیج یک تفکر است که درون این تاریخ و حادثه از خودگذشتگی و ایثار می‌بینیم که الهام گرفتن بسیج رسانه از این مبانی است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ش

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه