اخبار داغ

شهردار بهشهر تاکید کرد؛

مشکلات شهروندان ساکن در منطقه دپوی زباله

مشکلات شهروندان ساکن در منطقه دپوی زباله
شهردار بهشهر گفت: اکنون با توجه به گودبرداری، خاکریزی و آهک پاشی مطمئنا سلامت و بهداشت ساکنان منطقه دراثر بوی نامطبوع ناشی از زباله های دپو شده در تهدید جدی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خط امید از مازندران؛ جلسه کارگروه تخصصی پسماند استان با حضور سید محمد محمدی تاکامی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران و کارشناسان سازمان بازیافت و محیط زیست بهمراه بازدید میدانی از محل احداث کارخانه کمپوست بهشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خط امید,

شهردار بهشهر با اشاره به تنگناهای موجود در توسعه و ساخت کارخانه کمپوست گفت: با توجه به وعده های مختلف در ساخت وتزریق اعتبارات به کارخانه کمپوست متاسفانه بعد از گذشت6 سال نتوانستیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم .

,

حمید آزموده با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از 6 میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست هزینه شده  که مبلغ 3میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی بوده است افزود: امروز برای ترخیص دستگاه ویندرو همزن از گمرک که 1میلیارد و 800 میلیون تومان برای آن پرداخت شده و به منظور احداث آزمایشگاه ، تصفیه خانه و پردازش ، ساختمان اداری – بتن ریزی – محوطه سازی ، آسفالت مسیر تردد وسائل نقلیه سنگین جهت حمل زباله و دگر عملیات عمرانی بازهم نیازمند تامین اعتبار ی بالغ بر 3 میلیارد تومان هستیم.

,

شهردار بهشهر نسبت به مشکلات شهروندان ساکن در منطقه دپوی زباله ابراز نگرانی کرد و خاطر نشان کرد: اکنون  با توجه به گودبرداری، خاکریزی و آهک پاشی  مطمئنا سلامت و بهداشت ساکنان منطقه دراثر بوی نامطبوع ناشی از زباله های دپو شده در تهدید جدی قرار دارد که از مسئولان انتظار میرود برای حل کامل این معضل نگاه ویژ ه ایی به این منطقه داشته باشند .

,

آزموده در پایان گفت: با توجه به حجم بالای زباله در سه شهرستان انتظار می رود که 5 شهردار ی نسبت به آموزش و فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا برای شهروندان در این زمینه به منظور کاهش حجم زباله ، مخصوصا از مدارس، آغازبه فعالیت کرده که دراین زمینه ما فعالیت فرهنگی خود را آغاز کرده ایم .

,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه