اخبار داغ

همایش ” منادیان امامت و ولایت” در شهرستان زهک برگزار می شود

همایش ” منادیان امامت و ولایت” در شهرستان زهک برگزار می شود
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) زهک اظهار داشت: به مناسبت " دهه امامت و ولایت " (قربان تا غدیر)، همایش " منادیان امامت و ولایت" در شهرستان زهک برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از زهک آنلاین از سیستان وبلوچستان ؛ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) زهک اظهار داشت: به مناسبت ” دهه امامت و ولایت ” (قربان تا غدیر)، همایش ” منادیان امامت و ولایت” در شهرستان زهک برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, زهک آنلاین از سیستان وبلوچستان ؛ ,

وی افزود: عید سعید قربان، آغاز این دهه بابرکت، عید رهایی انسان موحد از تعلقات غیر خدایی است.

,

وی تصریح کرد: در این روز باید انسان موحد، اسماعیل وجودش را، یعنی هرآنچه بدان دلبستگی دنیوی پیدا کرده قربانی کند تا به بندگی ذات اقدس احدیت و سعادت و کمال انسانی دست یابد.

,

وی در ادامه گفت: در پایان این دهه، عید غدیر, آغاز درخشش نور ولایت مولا علی(ع) در آسمان زمان، یعنی نقطه تلاقی کاروان رسالت ؛ رمز و نشانه تداوم خط روشن نبوت است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علی خیور هدف از برگزاری همایش منادیان امامت و ولایت را تبیین جایگاه امامت و ولایت در مبانی اسلامی و عصر غیبت دانست و افزود: دهه ولایت یادآور این حقیقت است که بدون ولایت و ولی فقیه در عصر غیبت گل سرسبد عالم هستی، حضرت مهدی موعود(عج) ، امکان پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان امکان پذیر نخواهد بود. لذا این دهه بهانه ای است برای تجدید پیمان با جریان هدایتگرانه ولایت تا تحقق کامل آرمان های ولایی این نظام مقدس .

,

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زهک دیگر برنامه های اجرایی این دهه در شهرستان زهک را، تجلیل از فرزندان سادات، انجام مراسمات محوری و قرائت خطبه غدیر در مصلی الغدیر ، بخش ها و دهستان ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع اقلام فرهنگی، ایستگاههای صلواتی و… عنوان کرد.

,

انتهای پیام/ه

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه