اخبار داغ

دانا گزارش می دهد:

آغاز رزمایش عشایری الی بیت المقدس با رمز «یا محمد رسول‌الله (ص)/ سوگند اتحاد عشایر سراسر کشور

آغاز رزمایش عشایری الی بیت المقدس با رمز «یا محمد رسول‌الله (ص)/ سوگند اتحاد عشایر سراسر کشور
رزمایش بزرگ گردان‌های عشایری «الی‌بیت‌المقدس» در منطقه تنگه کنشت شهر کرمانشاه با رمز «یا محمد رسول‌الله(ص)، یا محمد رسول‌الله(ص)، یا محمد رسول‌الله(ص)» آغاز شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، رزمایش بزرگ گردان‌های عشایری «الی‌بیت‌المقدس» در منطقه تنگه کنشت شهر کرمانشاه با رمز «یا محمد رسول‌الله(ص)، یا محمد رسول‌الله(ص)، یا محمد رسول‌الله(ص)» آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این مراسم با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

,

فتح مواضع دشمن در قله، اجرای آتش تهیه سنگین، صبح‌گاه مشترک و برنامه‌های رزمی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است که توسط نیروهای آماده بسیج عشایری در این رزمایش انجام می‌گیرد.

,

بر اساس این گزارش، دو هزار نفر از نیروهای بسیج عشایر استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، سیستان و بلوچستان، فارس، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان و اردبیل در این رزمایش حضور دارند.

,

 

,

سردار ریحانی: رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» نماد وحدت عشایر کشور است

, سردار ریحانی: رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» نماد وحدت عشایر کشور است,

سردار بهمن ریحانی صبح امروز در حاشیه رزمایش عشایری کشور در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از رموز پیروزی مردم ایران اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب مختلف بوده است.

,

وی هدف از برگزاری رزمایش گردان‌های عشایری «الی‌ بیت‌المقدس» را ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام و عشایر کشور عنوان کرد و گفت: گردان‌هایی از 9 استان کشور در این رزمایش به میزبانی استان کرمانشاه حضور دارند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: رزمایش مذکور در سه محور فتح، فجر و نصر برای گرفتن اهداف مورد نظر توسط گردان‌های عشایر در نظر گرفته شده است.

,

به گفته ریحانی، از روز گذشته در این رزمایش تمام آموزش‌های تاکتیکی و تمرینات لازم انجام شده که نشان دهنده وحدت عشایر ایران اسلامی حول محور ولایت، مایه خوشحالی دوستان و عصبانیت دشمنان است.

,

 

,

سردار نقدی: وحدت اقوام و عشایر ایران قدس را آزاد می کند

, سردار نقدی: وحدت اقوام و عشایر ایران قدس را آزاد می کند,

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در رزمایش بزرگ گردان‌های عشایر «الی‌بیت‌المقدس» در منطقه عمومی تنگه کنشت اظهار داشت: عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.

,

وی بیان داشت: مردم فلسطین که در محاصره غزه جانانه ایستاده‌اند و صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل کرده‌اند، درس‌هایی از رشاد‌ت‌های ملت ایران آموخته‌اند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما برای آزادی قدس شریف مصمم هستیم و غیرت ، عزت و شرف مردم و عشایر ایرانی اجازه نمی‌دهد که زنان روزه‌دار و کودکان در خواب فلسطینی توسط صهیونیست‌ها کشته شوند و ما ساکت بمانیم.

,

نقدی با تصریح بر اینکه ما مرد آزدگی و جنگ هستیم، بیان داشت: آزادگی را از کربلا آموخته‌ایم و عشایر ما در مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهند نشست.

,

وی رزمایش بزرگ گردان‌های عشایری «الی‌بیت‌المقدس» را یک تمرین برای گردهمایی سپاه بزرگ آزادی قدس دانست و افزود: دشمنان از این اراده و ایمان به وحشت افتاده‌اند و تلاش می‌کنند بین امت اسلام شکاف ایجاد کنند.

,

 

,

قرائت سوگندنامه «اتحاد و وحدت» توسط سران عشایر کشور 

, قرائت سوگندنامه «اتحاد و وحدت» توسط سران عشایر کشور ,

سران اقوام و عشایر کرمانشاه لحظاتی پیش در رزمایش بزرگ گردان‌های عشایری «الی‌بیت‌المقدس»، با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  سوگندنامه «اتحاد و وحدت» را قرائت کردند.

,

عشایر اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در ابتدای این مراسم با محکوم کردن حرکات گروهک تروریستی تکفیری داعش، اطاعت خود را از فرامین مقام معظم رهبری اعلام کردند.

,

عشایر اهل سنت این استان با اشاره به مشکلات زندگی قبایل مختلف در کشورهای دیگر و منطقه، نعمت زندگی امن در کشور را مایه شکرگزاری دانستند.

,

بر اساس این گزارش، سوگندنامه فوق بر عهد و پیمان برای اتحاد و وحدت زیر پرچم مقام معظم رهبری، استواری و سازش‌ناپذیری تا آخرین نفس، نفر و قطره خون و جهاد با ظالمان تأکید دارد.

,

در پایان نیز عشایر با سر دادن تکبیر این عهدنامه را تأیید کردند و برای مبارزه ظالمان هم‌قسم شدند که هیچ‌گاه در این راه از پای نخواهند نشست

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه